Grupa WP nr 1 w rankingu czasu spędzonego w serwisach

Redakcja PR - 12.09.2018
148

Grupa WP nr 1 w rankingu czasu spędzonego w serwisach

Użytkownicy Wirtualnej Polski spędzają w jej serwisach więcej czasu niż na Facebooku i Google. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z sierpnia br. 20,7 mln realnych użytkowników wykonało 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min i 31 sekund dziennie. WP osiągnęła również bardzo dobre wyniki w kategoriach tematycznych oraz dziennej liczbie odsłon.

WP przyciąga. Na dłużej.

Średni czas na użytkownika dziennie dla Grupy WP wynosi aż 35 minut i 31 sekund. To najlepszy wynik w TOP20 wydawców w sierpniowym badaniu Gemius/PBI. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Facebook (32 min 18 sek.), Grupa Google (30 min 51 sek.), a za Wirtualną Polską, na miejscu czwartym – Grupa RAS Polska z wynikiem 28 min i 1 sek.

WP przyciąga. Realnie.

Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Gemius/PBI za sierpień 2018 r. Grupa Wirtualna Polska powiększyła swoją przewagę nad głównym konkurentem do 20,7 mln realnych użytkowników (więcej o 409 tys. RU). W wynikach dziennych Grupa WP również wyprzedza Grupę RAS Polska. W sierpniu Grupa WP osiągała 6,2 mln RU dziennie. Grupa RAS Polska 5,9 mln RU dziennie.

WP przyciąga. Treścią.

Świetne wyniki WP osiągnęła również w kategoriach tematycznych. Pierwsze miejsce zdobyła w kategorii „Sport” z liczbą 6,2 mln realnych użytkowników, co stanowi 246 tys. przewagi. W tej kategorii wyróżniają się WP SportoweFakty, które stały się tym samym najpopularniejszym serwisem sportowym w Polsce. Grupa WP utrzymała także nr 1 w kategorii „Biznes, finanse, prawo” (7,5 mln RU, przewaga 853 tys.) z serwisami money.pl i WP Finanse; „Nowe technologie” (6,5 mln RU, przewaga 1,2 mln), „Styl życia” (12 mln RU, przewaga 1,7 mln) oraz „Dzieci, rodzina” (3,5 mln RU, przewaga 1,2 mln). W sierpniu Grupa WP poprawiła również wynik w kategorii „Motoryzacja” osiągając drugie miejsce w rankingu (4,1 mln RU).

WP przyciąga. Widzialnie.

W porównaniu liczby odsłon w sierpniu Grupa WP osiągnęła 2,8 mld PV – o 592 mln PV więcej od Grupy RAS Polska. Grupa WP dobrze radzi sobie także w wynikach dziennych. W porównaniu średniej dziennej liczby odsłon w sierpniu Grupa WP osiągnęła wynik 90,4 mln PV. To o 3,4 mln więcej od Grupy RAS Polska.

Wirtualna Polska w styczniu 2018, jako pierwsza na rynku, zastąpiła standardowe rozliczenia CPM, rozliczaniem jedynie za widziane odsłony vCPM (cost per viewed mille). Zgodnie z danymi za lipiec 2018 już ponad 93% kampanii w WP jest rozliczanych według modelu vCPM.

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...