Grupa Onet przedstawiła jesienną ramówkę. Mocną kartą produkcje wideo.

Redakcja PR - 02.10.2017
261

Grupa Onet przedstawiła jesienną ramówkę. Mocną kartą produkcje wideo.

Grupa Onet coraz mocniej wchodzi w format wideo. W jesiennej ramówce zobaczymy kilkanaście nowych produkcji. Tematyka ma być szeroka – od rozrywki, przez psychologię i gry, na lubianych programach kończąc.

Onet stawia również na serwis VoD, w ramach którego prezentowane będą nowe oraz archiwalne produkcje Polsatu i ipla.tv . Dostępny będzie również player.pl, należący do grupy TVN. Oprócz tego, Grupa Onet podjęła również współpracę z studiem Century Fox. Tak szeroki wachlarz będzie z pewnością atrakcyjny dla użytkowników.

Jak czytamy na stronie Onet.pl, rynek odnosił się sceptycznie do pomysłów portalu, dotyczących formatów wideo. Jednak jak podkreśla prezes Onetu, Aleksander Kutela:

„Nasi użytkownicy – w odpowiedzi na nasze pytania, czego oczekują – przyznali, że czegoś pomiędzy telewizją a Internetem. Tymczasem stanie w rozkroku zwykle bywa ryzykowne. A jednak – warto ryzykować. Dziś mogę powiedzieć z pełną odpowiedzialnością: projekt wideo ramówki Onetu przekroczył wszelkie oczekiwania. 180 mln odtworzeń wiosennego sezonu mówi samo za siebie.”

Taka liczba odtworzeń zachęciła Grupę Onet do dalszego poszerzania propozycji wideo dla użytkowników. Wśród nowych formatów pojawi się przykładowo projekt „Oczami Matki”, w którym Małgorzata Ohme będzie rozmawiała z nieznanymi matkami znanych osób. W jesiennej ramówce zobaczymy również Piotra Kędzierskiego, który w programie „Pograne” będzie przybliżał świat gamingu z perspektywy laika. Piotr Najsztub z kolei poprowadzi nowy program „Czas na zasady”, w którym będzie dyskutował z gośćmi o sensie zasad i ich przestrzegania.

Tak liczne produkcje i nowości pokazują, że Onet idzie za trendem formuły wideo, która cieszy się coraz większą popularnością w Internecie.

Comments

comments

261
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...