Grupa na:Temat po raz kolejny zajmuje pozycję lidera wśród opiniotwórczej zamożnej i dobrze wykształconej wielkomiejskiej publiczności
Redakcja PR - 08.12.2017
string(100) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/10/natemat--960x500.jpg');"
string(74) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/10/natemat--960x500.jpg"
Grupa na:Temat po raz kolejny zajmuje pozycję lidera wśród opiniotwórczej zamożnej i dobrze wykształconej wielkomiejskiej publiczności
Wśród wydawców internetowych serwisów Grupa na:Temat po raz kolejny zajmuje pozycję lidera wśród opiniotwórczej zamożnej i dobrze wykształconej wielkomiejskiej publiczności. Również najtrafniej Grupa dociera do kadry zarządzającej i właścicieli firm.
Jak widać, Grupa naTemat przewodzi nad innymi mediami w każdej kategorii. Najbardziej zauważalna przewaga widoczna jest w kategorii czytelników z miast powyżej 500 tysięcy mieszkańców.
Ponadto władze Grupy zapowiadają, że nie mają zamiaru spocząć na laurach. Wszystkie portale będą się dalej starać w jak największym stopniu zdobywać rynek i walczyć o uwagę czytelników. W tym celu np. redaktor naczelny serwisu na:Temat Michał Mańkowski skupi się na dalszej rozbudowie treści z kategorii Styl życia, która to w wyniku wdrożenia nowej wizji rozwoju, zostanie poszerzona o nowe podkategorie i wiele nowych treści w najnowocześniejszych angażujących formach.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...