Grupa mediowa Iberion zebrała ponad 100 000 zł na WOŚP

Informacja Prasowa - 03.02.2021
74

Grupa mediowa Iberion zebrała ponad 100 000 zł na WOŚP

Grupa mediowa Iberion zebrała ponad 100 000 zł na WOŚP

Grupa mediowa Iberion zorganizowała zbiórkę z okazji 29. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki hojności czytelników udało się zebrać ponad 100 tysięcy złotych.

Grupa mediowa Iberion wspiera WOŚP

Grupa mediowa Iberion, wydawca kilkunastu tematycznych portali internetowych (m.in Biznesinfo.pl, Świat Zwierząt, Turyści.pl), po raz kolejny wsparł Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Oprócz uruchomienia zaplecza promocyjnego WOŚP na portalach oraz w mediach społecznościowych, firma zorganizowała zbiórkę online, podczas której do 31 stycznia udało się zebrać 106 772 złotych. Wszystkie środki trafią na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która w tym roku skupiła się na pozyskaniu środków do zakupu specjalistycznego sprzętu dla laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.

Internetową zbiórkę można znaleźć na Facebooku pod linkiem. Została ona bardzo ciepło przyjęta przez czytelników portali wydawanych przez grupę mediową Iberion. Mimo trudnych czasów, zdecydowali się hojnie wesprzeć akcję, co pozwoliło na zgromadzenie sześciocyfrowej liczby środków, które pozwolą na zakup specjalistycznego sprzętu.

To nie pierwszy raz kiedy grupa mediowa Iberion wspiera WOŚP. W 2019 firma wpłaciła 10 000 złotych na konto Fundacji, a rok później kwota podwoiła się i wyniosła 20 000 złotych. Wsparcie WOŚP komentuje prezes grupy Iberion Albert Wójcik.

– Co roku wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, ponieważ chcemy dołożyć swoją cegiełkę do tego festiwalu dobra, który organizuje Jurek Owsiak. Udostępniamy więc swoje zasięgi nie tylko do szeroko zakrojonej promocji WOŚP w naszych mediach, ale również, jak w tym roku, do aktywnego pozyskiwania środków na rzecz WOŚP w ramach internetowej zbiórki. Wielkie podziękowania dla naszych czytelników za hojność – mówi prezes grupy Iberion Albert Wójcik.

– Pomoc potrzebującym jest wpisana w DNA naszej organizacji, dlatego z wielką chęcia angażujemy się w tego typu akcje. Z radością wykorzystujemy nasze zasięgi do niesienia dobra. Nie podlega wątpliwości, że za rok również wesprzemy Orkiestrę – dodaje Albert Wójcik.

Comments

comments

74
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...