GREY Group Poland z nową kampanią Volvo XC60

Informacja Prasowa - 13.07.2017
159

GREY Group Poland z nową kampanią Volvo XC60

Wystartowała polska kampania nowego modelu Volvo XC60 Moments. Głównym motywem jest hasło Sometimes the moments that never happen, matter the most.

Kampania ma na celu przedstawienie walorów nowego modelu Volvo XC60 wyposażonego w rozbudowane funkcje bezpieczeństwa, w tym niezależny system hamowania awaryjnego City Safety, czy system BLIS mający na celu informowanie niewidocznych obiektach znajdujących się w martwym polu.

Wszystkie te funkcje mają za zadanie ograniczyć czynnik ludzki, odpowiedzialny za około 94% wypadków drogowych i przybliżyć markę do wizji świata, w którym nie będzie już żadnych poważnych wypadków drogowych

Kampania została przygotowana w oparciu o spot telewizyjny (polska wersja przedstawia skróconą wersję trzyminutowego spotu przygotowanego przez szwedzką agencję Forsman&Bodensfors), 180 sekundowe spoty kinowe, OOH, print i materiały dealerskie.

Comments

comments

159
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...