Grey Group Poland wycofuje się z przetargu dla IKEA Reatil

Informacja Prasowa - 27.03.2017
53

Grey Group Poland poza przetargiem dla IKEA. Agencja broniła zlecenia

Grey Group Poland wycofała się z przetargu na przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych dla IKEA Retail. Agencja broniła w przetargu zlecenia. 

Jak informuje biuro prasowe IKEA Retail, po wycofaniu się Grey Group Poland, na liście znajduje się aktualnie sześć agencji. Do finału przejdą trzy. IKEA nie informuje o powodach wycofania się agencji.

Pierwotnie do przetargu zaproszono dziewięć firm. W drugim etapie znalazło się siedem: broniące zlecenia Grey Group Poland i Kalicińscy.com oraz DDB&TribalVMLSaatchi & SaatchiLvov i Scholz&Friends. Z przetargu zrezygnowała agencja BARDZO. Powodem były zobowiązania względem innego klienta.

Wybrana w procesie przetargowym agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie platformy komunikacyjnej oraz działania w mediach tradycyjnych i internecie.

IKEA zapewnia wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego. Otrzymają je agencje, które zakwalifikują się do etapu tzw. „tissue sessions” (5 tys. złotych) oraz finaliści (15 tys. złotych).

Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowane jest na pierwszą połowę maja 2017.

 

Comments

comments

53
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...