Grayling Poland odpowiedzialny za komunikację Circle K Polska

Informacja Prasowa - 07.06.2017
148

Grayling Poland odpowiedzialny za komunikację Circle K Polska

Grayling Poland podpisał kontrakt z firmą Circle K Polska, dotychczas znaną jako Statoil Fuel & Retail Polska. Zadaniem agencji będzie opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej spółki, prowadzenie jej biura prasowego oraz bieżące doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz działań B2B. Projekt realizowany jest w ramach działu korporacyjnego przez zespół w składzie: Bartosz Sroka, Senior Account Manager oraz Paulina Deryło, Account Executive.

Stała umowa to już kolejny etap współpracy pomiędzy Grayling Poland a Circle K Polska. Wcześniej firmy współpracowały na zasadzie projektowej przy organizacji trzech eventów mających na celu wprowadzenie marki Circle K na polski rynek.

– Udana organizacja serii eventów rebrandingowych, w tym m.in. oficjalnie rozpoczynającego proces zmiany marki Statoil na Circle K uroczystego otwarcia pod nowym szyldem naszej flagowej warszawskiej stacji, potwierdziła zarówno ogromne zaangażowanie zespołu Grayling Poland,
jak i to, że doskonale rozumie on specyfikę branży paliwowej i convenience – mówi Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska. I dodaje: – Wierzę, że wspólnymi siłami uda nam się nie tylko z sukcesem dokończyć proces wprowadzania marki Circle K na polski rynek,
ale również zbudować jej silny wizerunek, który będzie w pełni odzwierciedlał naszą filozofię
i wyznawane przez nas wartości.

– Z punktu widzenia specjalistów ds. komunikacji współpraca ze spółkami, które dopiero rozpoczynają swoją działalność na lokalnym rynku stanowi szczególne wyzwanie. Będziemy praktycznie od podstaw budowali rozpoznawalność marki Circle K, a to zawsze wymaga dużej odpowiedzialności. Jestem przekonana, że dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu i know-how będziemy dla Circle K solidnym partnerem – powiedziała Anna Popłonkowska, Dyrektor Działu Korporacyjnego Grayling Poland.

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...