Graal promuje zdrowe nawyki żywieniowe

Informacja Prasowa - 09.03.2021
109

Graal promuje zdrowe nawyki żywieniowe

Graal promuje zdrowe nawyki żywieniowe

Czy wiesz, ile razy w tygodniu należy jeść ryby? Czy ryby w puszce są w stanie zaspokoić Twoją tygodniową dawkę na zapotrzebowanie w kwasy Omega-3 i witaminy?
Graal zainicjował program edukacyjny, w którym zachęca konsumentów do jedzenia ryb 3 razy w tygodniu, również ryb z puszki i wyboru produktów oznaczonych znakiem „Jakość Tradycja”.

Graal od kilku już lat stawia na przebudowywanie postrzegania kategorii konserw rybnych, wskazując na prozdrowotne wartości odżywcze ryb. W tym roku, swoją aktywność edukacyjną rozpoczął od kampanii informacyjnej skupiającej się na popularyzacji ryb jako codziennego składnika diety.

– Jednym z elementów inicjujących program edukacyjny była lutowa kampania Graala, w której zachęcaliśmy Polaków do zwiększenia spożycia ryb, ponieważ wzbogacają naszą dietę w kwasy Omega-3 i witaminy. Nasze produkty są oznaczone znakiem „Jakość Tradycja” a to zobowiązuje. Gwarantem najwyższej jakości jest sam surowiec – ryba, następnie jej przygotowanie, czyli poddanie obróbce termicznej i bezpieczny sposób pakowania. Dzięki temu nasze produkty mogą być przechowywane przez wiele miesięcy mówi Justyna Frankowska, członek Zarządu Grupy Kapitałowej Graal.

Kampania spotowa, będąca elementem programu edukacyjnego Graala, została współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

W działaniach tych wykorzystano spoty 15’ i 30’, które były emitowane na antenach TVP, TVN, Polsat oraz w stacjach tematycznych.

Kontynuacją programu jest cykliczna obecność w porannych programach śniadaniowych, w których marka we współpracy z kucharzami i dietetykami popularyzuje spożywanie kwasów Omega-3, bogato występujących m.in. w rybach oraz kampania spotowa. W marcu i kwietniu na antenach TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych wyemitowane zostaną spoty 15’ i 30’ zachęcające Polaków do jedzenia ryb w puszce.

GRUPA KAPITAŁOWA GRAAL – europejski lider branży rybnej. Na rynku od ponad 30 lat. Oferuje pełną gamę produktów i przetworów rybnych. Obecnie posiada 4 nowoczesne zakłady produkcyjne w Polsce, a ich łączna, całkowita zdolność produkcyjna

 

Comments

comments

109
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...