Graal intensyfikuje działania reklamowe

Informacja Prasowa - 07.10.2021
86

Graal intensyfikuje działania reklamowe

Graal intensyfikuje działania reklamowe

Rusza jesienna kampania Graala – producenta przetworów rybnych w puszkach. Tym razem kampania telewizyjna będzie mocno wspierana w kanale digitalowym, trademarketingowym oraz w promocji sprzedażowej z nagrodami. Kampania potrwa od 4 października do 28 listopada.

 Jesienna kampania Graala ma zachęcić Polaków do spożywania ryb przynajmniej trzy razy w tygodniu, ponieważ wzbogacają naszą dietę w prozdrowotne wartości odżywcze m.in. witaminy i kwasy Omega-3, które chronią naszą odporność w okresie jesienno-zimowym.

Graal zdecydował się na intensywne działania reklamowe. Głównym nośnikiem kampanii będą spoty telewizyjne emitowane na antenach TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. W październiku i listopadzie zostaną wyemitowane spoty 15’ zachęcające do spożycia ryb w puszce, 15’ spoty zachęcające do udziału w loterii konsumenckiej oraz billboardy sponsorskie przy wybranych programach TV. Graal zdecydował się na intensywne działania reklamowe połączone z promocją sprzedażową, w której za zakup produktów marki Graal można wygrać codziennie nagrody rzeczowe oraz zawalczyć w cotygodniowym losowaniu o nagrodę pieniężną w wysokości 5000 zł lub telewizor i konsolę PlayStation 5. W kanale trademarketingowym Graal postawił na silną komunikację z użyciem nośników POS, a w digitalu na aktywną komunikację za pośrednictwem social mediów.

Kampania jest kontynuacją działań, które Graal konsekwentnie realizuje od kilku lat. – Stawiamy na przebudowywanie postrzegania kategorii konserw rybnych – mówi Justyna Frankowska, członek zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Skupiamy się na popularyzacji ryb w puszce jako codziennego składnika diety. Zwracamy uwagę na szerokie wykorzystanie ryb w puszce. Chociażby na fakt, że można je spożywać zarówno na zimno, jak i na ciepło. Efekty naszych działań potwierdzają wyniki badań agencji ABR Sesta. Aż 76 proc. badanych wskazuje Graal jako markę pierwszego wyboru. Polacy znają markę Graal i ufają jej – dodaje Justyna Frankowska.

To już trzeci flight kampanii Graal w tym roku, po kampanii wiosennej i letniej, w której marka postawiła na spoty 15’ i 30’, cykliczną obecność w porannych programach śniadaniowych, a także intensywną kampanię digitalową z udziałem kucharzy – braci Budnik, którzy pokazują szybkie triki na przygotowanie ryb w puszce, zarówno na ciepło, jak i na zimno.

 

Comments

comments

86
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...