Good One PR pro bono dla Fundacji Kultury bez Barier

Informacja Prasowa - 22.09.2020
182

Good One PR pro bono dla Fundacji Kultury bez Barier

Good One PR pro bono dla Fundacji Kultury bez Barier

Pod koniec sierpnia br. Good One PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kultury bez Barier. Agencja odpowiada za biuro prasowe i doradztwo komunikacyjne wszystkich projektów realizowanych przez fundację. Działania prowadzone są pro bono.

Fundacja Kultury bez Barier od lat działa na rzecz dostępności kultury dla osób z różnymi potrzebami. Fundacja inicjuje i organizuje wydarzenia dostosowane do ludzi z niepełnosprawnością, a także wspiera inne instytucje w przygotowaniu tego typu eventów. Największą inicjatywą fundacji jest Festiwal Kultury Bez Barier, którego 8. edycja rozpocznie się już 25 września, a jej motywem przewodnim będzie język miasta. Organizacja adaptuje również materiały audiowizualne i wizualne do potrzeb osób z niepełnosprawnością poprzez m.in.: tworzenie audiodeskrypcji, napisów dla niesłyszących czy tłumaczeń na język migowy. Jednym z głównych działań fundacji jest popularyzacja tematu pętli indukcyjnych. Dodatkowo zajmuje się doradztwem, przeprowadzaniem audytów, konsultacjami, a także organizacją szkoleń w zakresie dostępności oraz wiedzy na temat potrzeb i charakterystyki osób z niepełnosprawnościami.

Działania po stronie agencji realizuje Katarzyna Zawadzka, przy wsparciu Eweliny Puławskiej, która odpowiada za kampanie pro bono prowadzone przez Good One PR w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient nie korzystał wcześniej z usług innej agencji PR.

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od 10 lat. Agencja jest częścią grupy Good One, dzięki czemu zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z pozostałych obszarów komunikacji, takich jak: digital, social media, SEO i SEM. Siedziba główna firmy mieści się w Warszawie, przy ul. Jelinka 38. W styczniu 2020 r. agencja otworzyła również swój oddział we Wrocławiu – filia znajduje się pop-upie biurowym o nazwie „Pod Ciśnieniem”, zlokalizowanym przy ul. Sudeckiej 96.

Comments

comments

182
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...