Global SM – nowe oblicze Global Shopper Marketing

Informacja Prasowa - 03.09.2019
204

Global SM – nowe oblicze Global Shopper Marketing

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Agencja Global Shopper Marketing znajduje na nie odpowiedź i od 5 lat oferuje swoim klientom pełne spektrum efektywnych rozwiązań wspierających sprzedaż. Co więcej, stale się rozwija i wychodzi naprzeciw wyzwaniom zmieniającego się rynku. Dziś, jako Global SM, prezentuje nowy logotyp, stronę internetową oraz odświeżoną szatę graficzną, oczywiście nie zapominając o swoich korzeniach i stale rosnącej roli shopper marketingu.

Nowoczesny marketing ewoluuje z dnia na dzień, wyznacza trendy, wpisuje się w oczekiwania konsumentów. Global SM doskonale to rozumie i oferuje swoim klientom coraz szerszy zakres usług wpisujących się w zachodzące na rynku zmiany. Tworząc trendy, wie co robi i bierze za to odpowiedzialność. Agencja podchodzi do realizowanych projektów kompleksowo. Koncentruje się na strategii, innowacyjności oraz najwyższej jakości kreacji, oferując ponadto produkcję nawet najbardziej skomplikowanych realizacji.
Rebranding agencji jest naturalnym etapem w jej rozwoju. Ewolucja nazwy odzwierciedla jej biznesową drogę, która zaczynała się ona od realizacji projektów shopperowych i której shopper marketing zawsze pozostanie istotnym elementem. Agencja przedstawia nową identyfikację wizualną oraz stronę internetową – zachowane w nurcie minimalizmu i lepiej oddające stale rosnący wachlarz usług. Jest jasno, przejrzyście i nowocześnie. Dominującymi barwami pozostały: pomarańcz, biel i czerń, wykorzystywane obecnie w innych proporcjach.

Od momentu założenia agencji obserwujemy i analizujemy rynek oraz dostarczamy naszym klientom optymalne rozwiązania. Dzięki współpracy z dużymi markami możemy się cały czas rozwijać. Postanowiliśmy odnowić nasz wizerunek, aby lepiej odpowiadał on naszej ofercie i podejściu do potrzeb klientów. Nie stoimy w miejscu. To my zaskakujemy przyszłość, a nie ona nas. Potrafiliśmy stworzyć markę, która szybko stała się synonimem najwyższej jakości usług marketingowych. Zrobiliśmy to sami, oddając temu projektowi nasze serca, zaangażowanie, pasję. Dokładnie to samo oferujemy wszystkim, którzy zdecydują się nam zaufać. Pozwala nam to budować sukces firmy poprzez sukces marek, które dały nam szansę udowodnić, że jesteśmy najlepsi – Maciej Olipra, CEO Global SM

Dzięki realizacji kilku przełomowych kampanii agencja, która zbudowana została od zera – zaledwie 5 lat temu przy wykorzystaniu jedynie polskiego kapitału, bez finansowania zewnętrznego – ubiegły rok zamknęła z imponującym wynikiem przychodu przekraczającym 12 mln zł. Do wspomnianych kampanii należą m.in. „Strefa Zero” – projekt dający początek rewolucji na rynku piw bezalkoholowych. Pierwszy i jedyny skrojony na miarę projekt puszki Heinekena na rynek Polski. Skuteczny program partnerski dla dystrybutorów Hochland, a także innowacyjne aktywacje shopperowe dla GlaxoSmithKline na niezwykle wymagającym rynku aptecznym. Agencja kontynuowała również rozwój współpracy z centrum innowacji IKEA, a także posiada w swojej ofercie usługi z zakresu organizacji eventów. Odpowiadała ona m.in. za widoczność marki Powerade na 8 półmaratonach.

Comments

comments

204
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...