„Gazeta Wyborcza” i Toyota z 15. wspólną akcją na Dzień Dziecka

Informacja Prasowa - 29.05.2020
2

"Gazeta Wyborcza" i Toyota z 15. wspólną akcją na Dzień Dziecka

„Gazeta Wyborcza” i Toyota z 15. wspólną akcją na Dzień Dziecka

 
Już po raz 15. „Gazeta Wyborcza” wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie „Wyborczej” ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz publikacje poświęcone mukowiscydozie ukazujące się w serwisach Wyborcza.pl.
W 2020 r. w ramach wyjątkowej akcji na Dzień Dziecka „Gazeta Wyborcza” i Toyota, dzięki niestandardowej reklamie opublikowanej 1 czerwca br. na łamach dziennika, wesprą Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą. To najstarsza i największa w Polsce organizacja, która działa na rzecz chorych na mukowiscydozę. Towarzystwo zostało powołane w 1987 r. z inicjatywy zwykłych osób, które codziennie wspólnie walczą o zdrowie i życie chorych na mukowiscydozę: lekarzy i rodziców chorych dzieci. Misją Towarzystwa jest wsparcie chorych na mukowiscydozę i ich rodzin w walce o godne i jak najdłuższe życie. Więcej informacji – https://www.ptwm.org.pl/
O tym, na co zostaną przeznaczone środki od Toyota Motor Poland i „Gazety Wyborczej”, mówi Magdalena Czerwińska-Wyraz, wiceprezeska Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w rozmowie z Marią Bielicką – „Życie z mukowiscydozą to każdy dzień na bombie zegarowej”.
Oprócz tego „Gazeta Wyborcza” na swoich cyfrowych łamach przybliża internautom tematykę mukowiscydozy. Do tej pory ukazały się już 3 publikacje na ten temat – m.in. Choroba, która zmienia wszystko. Jak pomóc chorym na mukowiscydozę, a kolejne zaplanowane są na najbliższe dni. Czytelnicy znajdą je nie tylko na Wyborcza.pl, ale też m.in. na Wysokieobcasy.pl.
W ubiegłych latach środki zebrane w ramach akcji „Gazety Wyborczej” i Toyota Motor Poland pomogły dzieciom, którymi opiekują się m.in. Stowarzyszenie „Łódzkie hospicjum dla dzieci – Łupkowa”, Fundacja „Pomóż Im” na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci z Białegostoku, Stowarzyszenie Chorych na Mukopolisacharydozę i Choroby Rzadkie z Głoskowa, Bieszczadzkie Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk Nadziei”, Fundacja „Niesiemy Nadzieję” z Poznania oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej w Lublinie.

Comments

comments

2
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...