Gazeta.pl zaprasza na grzybobranie!

Informacja Prasowa - 20.10.2023
223

Redakcja prezentuje interaktywny poradnik dla grzybiarzy 

Gazeta.pl to nie tylko najnowsze, sprawdzone informacje, ale także rozrywka i praktyczne porady oraz wskazówki. Jesienią, gdy miliony Polaków ruszają na grzyby, redakcja portalu stworzyła wyjątkowy poradnik dla grzybiarzy w formie interaktywnej strony przypominającej planszę do gry. Projekt „Grzybobranie z Gazeta.pl” został zrealizowany przez zespół serwisu Haps.pl.

Grzybobranie to jesienny „sport narodowy” Polaków. To właśnie dlatego w tym roku redakcja Gazeta.pl zaprasza na fascynującą podróż po świecie grzybów. W ramach projektu „Grzybobranie z Gazeta.pl” na czytelniczki i czytelników portalu czeka encyklopedia grzybów w lifestyle’owej odsłonie, a także wywiady, ciekawostki, quizy i mroczne historie dotyczące grzybów. Stworzona w ramach projektu platforma to atrakcyjna wizualnie interaktywna strona, nawiązująca do popularnej gry planszowej Grzybobranie. Jej ważnym elementem jest część z przepisami kulinarnymi oraz poradami wideo.

– W tym roku zapraszamy na wyjątkowe Grzybobranie z Gazeta.pl – mówi Aleksandra Wiśniewska, kierowniczka redakcji Haps.pl. – Stworzyliśmy platformę, na której miłośnicy zbierania grzybów znajdą w jednym miejscu wszystkie przydatne informacje – począwszy od tego, jak przygotować się na grzybobranie, przez to po jakie grzyby sięgać, aż po wskazówki, jak je później przygotować, żeby stworzyć pyszny jesienny posiłek. Tej jesieni temat grzybów będzie regularnie się przewijał w naszych materiałach redakcyjnych, bo wiemy jak interesujące jest to dla naszych użytkowników i użytkowniczek.

Ambicją Gazeta.pl jest tworzenie internetu na nowe czasy. Portal koncentruje się nie tylko na dostarczaniu internautom i internautkom rzetelnych informacji, ale także unikalnych i angażujących treści, które są dostępne również w mediach społecznościowych, w tym na Instagramie i TikToku.

Comments

comments

223
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...