Przetarg na kampanię Fundacji Mamy i Taty potrwa do 27 września
Fundacja Mamy i Taty chce w tym roku przeprowadzić ogólnopolską społeczną kampanię pod hasłem „Ratuj Rodzinę” – podaje portal Wirtualnemedia.pl. Jej celem ma być uświadomienie społeczeństwa o skali rozwodów w Polsce oraz zagrożeń związanych z rozpadem związku na jakie narażane są dzieci. Kampania ma pokazać również możliwości przezwyciężenia kryzysów w rodzinie.
Kampania ma obejmować emisję spotów w telewizji i w internecie (media społecznościowe, YouTube). Działania w telewizji mają być prowadzone od początku listopada br. do połowy grudnia br., a w internecie – od połowy października do połowy grudnia br.
Przetarg na kampanię potrwa do 27 września br. Fundacja wybierze agencję, która zajmie się zrealizowaniem zaplanowanej kampanii społecznej. Do jej zadań należeć będzie m.in. opracowanie mediaplanu emisji spotu ze wskazaniem propozycji mediów, zaplanowanie i zakup czasu reklamowe w tv, emisja spotów, zaplanowanie i zakup powierzchni reklamowej w internecie oraz emisja spotów w internecie.
Źródło: wirtualnemedia.pl