Flix przedstawia nową strategię Employer Brandingową, opartą na manifeście „We Move Limits”

Informacja Prasowa - 09.09.2022
11

Flix, spółka matka FlixBusa i FlixTrain, wprowadza nowy, odświeżony wizerunek marki i pracodawcy

Flix przedstawia nową strategię Employer Brandingową, opartą na manifeście „We Move Limits”

Flix, spółka matka FlixBusa i FlixTrain, wprowadza nowy, odświeżony wizerunek marki i pracodawcy, który odzwierciedla dynamiczny i globalny charakter firmy. Nowe EVP (Employee Value Proposition) ma na celu przyciągnięcie utalentowanych pracowników, zainteresowanych rozwojem w innowacyjnym, międzynarodowym środowisku. Nowy wizerunek  marki Flix jako pracodawcy został stworzony w efekcie ścisłej, kilkumiesięcznej współpracy z niemiecką agencją kreatywną, w oparciu o przeprowadzone badania ankietowe oraz wywiady fokusowe w grupach.

Jako Flix oferujemy możliwość pracy w międzynarodowym zespole, jednocześnie dążąc razem do wspólnego celu: stale rewolucjonizować mobilność i przesuwać granice tego, co dotychczas możliwe. W naszym nowym manifeście „We move limits” zawarte jest wszystko, czym jest dla nas Flix: od silnej kultury zespołu i zróżnicowanego środowiska pracy, po nasze skupienie
na innowacji i zrównoważonym rozwoju. –
mówi Michał Leman, dyrektor firmy na rynku w Polsce, Ukrainie i krajach Bałtyckich.Praca we Flixie to postawa, która pozwala nam traktować błędy jako lekcje na drodze do sukcesu. Za pomocą naszego nowego wizerunku chcemy pokazać światu nasz sposób myślenia i to, że nasze wyzwania stale nas napędzają. Poprzez wdrożenie strategii chcemy też przyciągnąć nowe talenty, niezależnie od miejsca zamieszkania. Poza biurami w 20 krajach na świecie oferujemy również możliwość pracy całkowicie zdalnej, a nasi pracownicy już od kilku miesięcy korzystają z programu Work From (m)Anywhere, dzięki któremu poza standardowym home office mogą pracować przez 60 dni w roku z dowolnego miejsca na Ziemi.   

Flix powstał jako technologiczny start-up, założony w 2013 roku w Monachium, a następnie szybko rozwinął się do poziomu globalnego lidera w dziedzinie travel-tech. Przez te lata firma nie tylko urosła w liczbach, lecz również dojrzała jako marka, co znajduje swoje odzwierciedlenie w nowo opracowanym pozycjonowaniu, manifeście marki oraz jej odświeżonym wyglądzie. Zmiany te można obserwować już od dzisiaj na całkiem przebudowanej stronie karier Flixa (https://flix.careers)
oraz w innych kanałach rekrutacyjnych firmy, takich jak LinkedIn, które charakteryzują się nowym wyglądem i sposobem działania, zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i wizualnym.

W procesie tworzenia nowego wizerunku firmy jako pracodawcy, przeprowadzono łącznie ponad 3000 ankiet wewnętrznych i zewnętrznych oraz przeanalizowano wyniki z ponad dziesięciu grup fokusowych. Wdrożenie i opracowanie projektu nowego wizerunku marki powstało we współpracy z agencją kreatywną z Monachium.

Comments

comments

11
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...