Firma YES Biżuteria dołączyła do grona darczyńców strategicznych Fundacji „Wysokich Obcasów” 

Informacja Prasowa - 10.11.2021
75

Firma YES Biżuteria dołączyła do grona darczyńców strategicznych Fundacji „Wysokich Obcasów” 

Firma YES Biżuteria dołączyła do grona darczyńców strategicznych Fundacji „Wysokich Obcasów”

10 listopada 2021 r. do grona darczyńców Fundacji „Wysokich Obcasów” dołączy firma YES Biżuteria. Marka nawiązała współpracę z Fundacją, aby wspomóc jej działania na rzecz poprawy losu kobiet w Polsce oraz podnoszenia ich świadomości swoich praw, m.in. poprzez rozwijanie zaangażowanego dziennikarstwa na rzecz kobiet i grup wykluczanych społecznie.

Chcemy tworzyć świat, w którym kobiety zamiast NO słyszą YES. Chcemy tworzyć świat, w którym każda z nas z dumą powie: Jestem Kobietą – ten fragment manifestu marki YES można już zobaczyć na ogromnym muralu autorstwa artystki Alicji Białej, który zdobi ścianę na skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej i Hożej w Warszawie. Manifestem jest również nowy spot reklamowy marki, który mówi o różnorodności, odwadze i niezależności kobiet i którego emisji odmówiła TVP.

Manifest jest częścią nowej strategii firmy YES, która poprzez swoją działalność chce wspomóc walkę kobiet z nierównością, „szklanym sufitem”, brakiem akceptacji, czy zależnością od innych. Cele te są kompatybilne z działaniami i wartościami Fundacji „Wysokich Obcasów” – jednej z czołowych organizacji wspierających kobiety i grupy wykluczane w Polsce. Ponieważ Fundacja działa w ramach grupy filantropijnej „Gazety Wyborczej”, jednej z największych opiniotwórczych gazet w kraju, jej projekty mają szeroki zasięg społeczny.

– Ujęło nas, że firma YES w odważny i szczery sposób stanęła po stronie kobiet. Podpisaliśmy umowę o partnerstwie, bo jesteśmy przekonani, że prezentujemy ten sam system wartości, a dzięki współpracy będziemy mogły poszerzać działalność Fundacji „Wysokich Obcasów”. Szczególnie dzisiaj my, kobiety potrzebujemy wsparcia i zachęty, byśmy mogły odnaleźć w sobie siłę do rozwoju, odnajdywania swojej tożsamości i miejsca w społeczeństwie – mówi Aleksandra Klich, Prezeska Fundacji „Wysokich Obcasów”.

– Dzięki donacji od marki YES Fundacja „Wysokich Obcasów” będzie mogła rozwijać dwa aktualnie prowadzone projekty: wspierać zaangażowane dziennikarstwo na rzecz kobiet i mniejszości oraz rozwijać projekt prenumerat od darczyńców, w ramach którego od momentu jego powstania w 2019 r. rozdysponowała ponad 20 000 darmowych prenumerat cyfrowych „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej” młodym kobietom, studentkom i studentom, przedstawicielom organizacji pozarządowych czy bibliotekom na terenie całego kraju, a także reprezentantom mniejszości   – dodaje Zuzanna Lewandowska, wiceprezeska zarządzająca Fundacji.

 – Jesteśmy już na takim etapie rozwoju firmy, że samo tworzenie biżuterii nam nie wystarcza –podkreśla natomiast Tomasz Kwiatkiewicz, prezes YES. – To, co nas interesuje, to właśnie tworzenie lepszego świata dla kobiet, świata, który kobietom powie TAK i w którym będą mogły realizować własne marzenia i nawet najbardziej odważne plany. A biżuteria może pięknie tę odwagę podkreślać.

          Fundacja „Wysokich Obcasów” powstała jako wspólna inicjatywa Agory oraz marki „Wysokie Obcasy” w 2018 r. Działa na rzecz praw kobiet, w szczególności podejmując inicjatywy na rzecz przeciwdziałania dyskryminacji, na forum międzynarodowym i w Polsce. Jej dodatkowym celem jest integracja środowisk feministycznych, artystycznych, dziennikarskich, biznesowych i naukowych, a także zapobieganie wszelkim formom przemocy wobec kobiet oraz promowanie zdrowia kobiet i dostępu do edukacji seksualnej. Fundacjawysokichobcasow.pl.

Comments

comments

75
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...