Firma Panasonic wybiera agencję Tigers do obsługi performance

Informacja Prasowa - 09.11.2021
92

Firma Panasonic wybiera agencję Tigers do obsługi performance

Firma Panasonic wybiera agencję Tigers do obsługi performance

Do grona klientów Tigers dołącza marka Panasonic, dział Heating and Cooling. Współpraca trwa od października 2021 r. i obejmuje kompleksowe prowadzenie działań performance na Facebooku, Google oraz Display&Wideo 360. Umowa jest bezterminowa i obejmuje promocję pomp ciepła Panasonic Aquarea.

W zakres odpowiedzialności wchodzi stworzenie strategii mediowej, wdrożenie oraz optymalizacja kampanii, kreacja.

– Kampania Panasonic obejmować będzie niemal wszystkie kanały dotarcia do konsumentów, a jej celem jest wzmocnienie świadmości marki Pansonic, jako lidera na rynku polskim w segmencie pomp ciepła powietrze-woda. Poza komunikacją związaną z technologią, działania wpisują się również w obecny trend zadbania o  bardziej ekologiczną przyszłość. Cieszymy się, że jako Tigers mamy możliwość wykazać się w obszarze działań performance i wesprzeć światowego lidera rynku w sprzedaży – podkreśla Oskar Wojciechowski, Senior Performance Specialist&Team Leader odpowiedzialny za projekt po stronie agencji.

Comments

comments

92
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...