Film promocyjny Legii wygrywa w prestiżowym konkursie w Monte Carlo

Informacja Prasowa - 23.10.2019
134

Film promocyjny Legii wygrywa w prestiżowym konkursie w Monte Carlo

Koszykarska Legia Warszawa zdobyła główną nagrodę za najlepszy film promocyjny w międzynarodowym konkursie Sportel Awards. Stołeczny klub stanął w jednym rzędzie z globalnymi markami, jak Formula 1, Red Bull, Canal+ czy Gatorade, które zostały wyróżnione w innych kategoriach. Wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali w Monte Carlo.

 

Zwycięski klip prezentuje koszykarzy Legii na scenie Teatru Dramatycznego w Warszawie oraz trenera drużyny, Tane Spaseva, który wcielił się w rolę dyrygenta. Film został wyprodukowany przez Ekstraklasa Live Park i powstał dzięki wsparciu marki Lotto, Partnera Strategicznego stołecznego klubu.

Sięgnięcie po nagrodę główną plebiscytu Sportel Awards to niesamowite uczucie. Film  reklamowy, który powstał dzięki wspólnym wysiłkom Sekcji Koszykówki Legii Warszawa oraz ekipy Ekstraklasa LIVE PARK, zyskał bardzo duże uznanie, czego najlepszym dowodem jest to wyróżnienie. Cieszymy się bardzo, że ogrom pracy jaki wszyscy włożyliśmy w tę produkcję został doceniony w taki sposób. Film powstał z pasji, miłości do koszykówki, filmu, produkcji telewizyjnej. Jesteśmy dumni z tego, co udało się osiągnąć – powiedział Piotr Jasiński, reżyser filmu promocyjnego.

 

Piotr Jasiński, reżyser filmu promocyjnego

Nagroda została przyznana koszykarskiej Legii w szczególnym momencie. Stołeczna drużyna po 48 latach wraca do europejskich pucharów, rozpoczynając grę w fazie grupowej FIBA Europe Cup. Pierwszy mecz z Kataja Basket, czołową drużyną Finlandii, będzie miał miejsce w środę o godz. 20:00 w hali warszawskiego Torwaru.

Sportel Awards to plebiscyt, którego 30. edycja odbywa się w dniach 20-23 października. Jednym z członków jury oceniającego nominowane filmy jest słynna rosyjska tyczkarka, Jelena Isinbajewa. Wspólna produkcja Sekcji Koszykówki Legii Warszawa oraz Ekstraklasa Live Park okazała się lepsza od filmów ze Stanów Zjednoczonych oraz Szwajcarii.

 

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...