FFW Communication poprowadzi działania w social media dla marki Kross
Informacja Prasowa - 21.02.2017
string(97) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/02/logo-1200x500.jpg');"
string(71) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/02/logo-1200x500.jpg"
FFW Communication poprowadzi działania w social media dla marki Kross
Agencja content marketingowa FFW Communication wygrała przetarg na obsługę kanałów social media firmy KROSS, czołowego producenta rowerów w Europie.
Umowa obejmuje prowadzenie działań reklamowych oraz zarządzanie profilami producenta rowerów na Facebooku i Instagramie. Po stronie agencji działania będzie koordynował Marcin Koryszewski, Head of Social Media w FFW.
Nie jest to pierwsza współpraca firmy z warszawską agencją: od sierpnia 2016 roku FFW realizuje działania w social media dla marki Le Grand – linii miejskich rowerów KROSS.
Pozytywne doświadczenia z wspólnych działań dla marki Le Grand przekonują nas, że połączenie hasła KROSS „Dwa koła. Jedna pasja” z mottem FFW #playhard przyniosą miłośnikom rowerów zupełnie nową, kreatywną jakość w komunikacji – mówi Krzysztof Małecki, Partner Zarządzający w FFW.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...