string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/05/Zrzut-ekranu-2018-05-15-o-11.33.44.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/05/Zrzut-ekranu-2018-05-15-o-11.33.44.png"
FFiL Śnieżka ponownie z Initiative
Producent farb i lakierów zdecydował o kontynuacji współpracy z domem mediowym Initiative.
Spółka FFiL Śnieżka postanowiła przedłużyć współpracę z domem mediowym Initiative, należącym do IPG Mediabrands. Tym samym agencja będzie w tym roku kontynuowała obsługę działań reklamowych takich marek producenta jak m.in.: Śnieżka, Magnat oraz Vidaron.
Initiative współpracuje ze spółką FFiL Śnieżka od 2012 r. (z kilkunastomiesięczną przerwą). W marcu ub.r. dom mediowy wygrał przetarg na obsługę reklamową producenta.
Według danych Kantar Media wydatki reklamowe FFiL Śnieżka w mediach wyniosły w ub.r. 51,2 mln zł.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...