Fermy Woźniak poszerzają portfolio: Juniorkovo to marka, którą pokochają dzieci i rodzice

Informacja Prasowa - 03.06.2020
44

Fermy Woźniak poszerzają portfolio: Juniorkovo to marka, którą pokochają dzieci i rodzice

Fermy Woźniak poszerzają portfolio: Juniorkovo to marka, którą pokochają dzieci i rodzice

Największy producent jaj w Polsce — Fermy Woźniak — wprowadza na rynek nowy produkt. Juniorkovo to marka jaj dedykowana dzieciom i ich rodzicom. — Chcemy, aby świadomość, jak istotne jest jajo w diecie każdego z nas, była propagowana już od najmłodszych lat – tłumaczy Barbara Woźniak, pełnomocnik zarządu „Fermy Woźniak”.

Wyborów zakupowych dokonują rodzice, ale dzieci są w tym procesie ważnymi doradcami. Jak przekonują przedstawiciele Ferm Woźniak, Juniorkovo jest marką przyjazną obojgu: dzieci zauważą kolorowe, przyjazne opakowania, a rodzice zyskają pewność, że wybrany przez nich produkt nie tylko zaspokoi zapotrzebowanie energetyczne ich pociech, ale – co najważniejsze – będzie dla nich w pełni bezpieczny.

– Nadzieje, jakie wiążemy z marką Juniorkovo są dwojakiego rodzaju: po pierwsze, chcemy nauczyć dzieci, że “fajne”, kolorowe, produkty znajdują się nie tylko w alejce ze słodyczami. Będziemy przekonywać, mam nadzieję skutecznie, że “zdrowe”, nie znaczy “nudne”. Zdrowy posiłek może i powinien kojarzyć się dobrze — kontynuuje Barbara Woźniak – Naszym drugim, nie mniej ważnym, celem jest przekonanie rodziców, że znak “Juniorkovo” to synonim jakości i bezpieczeństwa. Jak w przypadku wszystkich jaj, pochodzących z Ferm Woźniak, również produkt sygnowany tym znakiem, podlega rygorystycznej kontroli — zarówno publicznych służb weterynaryjnych oraz sanitarno-epidemiologicznych, jak i naszych wewnętrznych struktur, realizujących prewencyjne procedury kontroli jakości w ramach systemu Eggida — zapewnia Barbara Woźniak i dodaje, że tylko w ten sposób producent może zagwarantować najwyższy możliwy poziom bezpieczeństwa mikrobiologicznego.

Dokonując wyborów zakupowych to właśnie aspekt bezpieczeństwa powinniśmy mieć szczególnie na uwadze. Każde jajo, niezależnie od tego, z jakiego rodzaju hodowli pochodzi, jest istną bombą witaminową: zawiera, wiele witamin i składników mineralnych – co wpływa pozytywnie na rozwój dzieci.

Jaja Juniorkovo pochodzą od kur z chowu ściółkowego i są karmione paszą, stworzoną specjalnie na potrzeby Ferm Woźniak. Firma posiada własną mieszalnie pasz właśnie po to, aby przygotować pokarm, który zapewni optymalny rozwój niosek i, w efekcie, najwyższą możliwą jakość jaj.

Kończąc Barbara Woźniak stwierdza – Jesteśmy firmą rodzinną. Ten fakt sam w sobie mówi wiele o naszym podejściu do kwestii bezpieczeństwa, zdrowia dzieci i naszych wszystkich odbiorców i konsumentów. Jesteśmy przekonani, że Juniorkovo pozwoli nam nawiązać bliższy kontakt z rodzicami i będzie, tak bardzo potrzebnym w dzisiejszych czasach, wyznacznikiem najwyższej jakości bezpieczeństwa.

Jaja Juniorkovo od Ferm Woźniak pochodzą z chowu ściółkowego. Jedno opakowanie zawiera sześć sztuk jaj klasy A, rozmiar M.

*****

Fermy Woźniak to lider produkcji krajowej i jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych w Europie. Firma istnieje na rynku od 1986 r. Posiada w pełni zintegrowany system produkcji jaj konsumpcyjnych w cyklu zamkniętym oraz własną flotę ponad 200 pojazdów ciężarowych o normach emisji EURO 5 i EURO 6 z naczepami typu chłodnia czy cysterna-silos. Ponadto, firma prowadzi skup zbóż w trzynastu punktach na terenie zachodniej Polski oraz posiada mieszalnię pasz. Kontrola na każdym etapie procesu – od stad rodzicielskich, wylęgarni i odchowu niosek, przez wytwórnię wysokogatunkowej paszy, po pakowanie i transport jaj, zapewnia najwyższą jakość produktów. Bogaty asortyment uwzględnia jaja białe i brązowe różnych rozmiarów, produkty specjalne – jaja ściółkowe, jaja królewskie, jaja smakowite oraz jaja z datą zniesienia. Fermy Woźniak to także dwa centra logistyczne na potrzeby realizacji dostaw oraz nowoczesne rampy, zapewniające szybki przeładunek towaru. Gwarancją jakości produktu końcowego jest pierwszy na rynku i autorski system kontroli EGGiDA oraz certyfikaty IFS, BRC czy Agrovert. Firma została m.in. dwukrotnie wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta, złotym godłem Konsumenckiego Lidera Jakości oraz Orłem Eksportu województwa wielkopolskiego.  Nowo wprowadzona marka ZDROVO otrzymała wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości – Debiut 2018. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Żylicach nieopodal Rawicza.

Więcej informacji:

http://fdw.pl/pl

Comments

comments

44
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...