string(111) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/woman-3563720_1920-1200x500.jpg');"
string(85) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/woman-3563720_1920-1200x500.jpg"
Facebook z narzędziem do dopasowywania influencerów do marek
Facebook testuje Brand Collabs Manager. To narzędzie, które pomaga łączyć marki z internetowymi influencerami. Brandy będą mogły wybierać osoby do współpracy na podstawie m.in. takich kryteriów, jak: demografia obserwujących, portfolio czy wcześniejsze współprace.
Firma rozpoczęła testy rozwiązania w styczniu 2018 r. z niewielką liczbą marek. W czerwcu rozszerzyła bazę. Obecnie z Brand Collabs Managera korzysta ponad 1000 twórców i 400 brandów.
Jak tłumaczy Kate Orseth, director of media monetization Facebooka, serwis rozszerza narzędzie, ponieważ wiele marek mówiło o potrzebie pozyskiwania nowych, dopasowanych do siebie twórców. Najpewniej będzie to jednak spore wyzwanie dla agencji zajmujących się oferowaniem internetowych talentów.
Źródło: www.thisisinsider.com za marketingprzykawie.pl
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Polscy internauci słuchają podcastów głównie w domu, ale również w samochodzie i podczas spacerów
187
Sonda
Loading ...