Facebook z narzędziem do dopasowywania influencerów do marek

Redakcja PR - 24.08.2018
276

Facebook z narzędziem do dopasowywania influencerów do marek

Facebook testuje Brand Collabs Manager. To narzędzie, które pomaga łączyć marki z internetowymi influencerami. Brandy będą mogły wybierać osoby do współpracy na podstawie m.in. takich kryteriów, jak: demografia obserwujących, portfolio czy wcześniejsze współprace.

Firma rozpoczęła testy rozwiązania w styczniu 2018 r. z niewielką liczbą marek. W czerwcu rozszerzyła bazę. Obecnie z Brand Collabs Managera korzysta ponad 1000 twórców i 400 brandów.

Jak tłumaczy Kate Orseth, director of media monetization Facebooka, serwis rozszerza narzędzie, ponieważ wiele marek mówiło o potrzebie pozyskiwania nowych, dopasowanych do siebie twórców. Najpewniej będzie to jednak spore wyzwanie dla agencji zajmujących się oferowaniem internetowych talentów.

Źródło: www.thisisinsider.com za marketingprzykawie.pl

Comments

comments

276
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...