Facebook wprowadza nowe funkcje do reklam „Slideshow”

Redakcja PR - 25.08.2016
115

Kolejne funkcje w reklamach typu pokaz slajdów na Facebooku

Reklamodawcy mogą już korzystać z nowych funkcji podczas tworzenia reklam „Slideshow”, czyli materiałów wideo stworzonych na bazie pokazu slajdów.

Facebook poinformował, iż w odpowiedzi na zapotrzebowanie reklamodawców, zdecydowano się udoskonalić reklamy typu „Slideshow”. Nowe udogodnienia to m.in. możliwość wyboru szablonu, kolorystyki czy dodawania tekstu i dźwięku. Reklamodawcy mogą korzystać również ze stockowych fotografii należących do banku zdjęć Facebooka.

Kolejna istotna zmiana to możliwość tworzenia reklam za pomocą urządzeń mobilnych posiadających system Android.

Ułatwieniem ma być również możliwość zamiany „zwykłych” reklamy wideo na te w formie slajdów. Wystarczy wskazać dany materiał, a narzędzie wybierze z niego 10 ujęć i stworzy pokaz slajdów.

Reklamy typu „Slideshow” są dostępne na Facebooku od października ubiegłego roku.

Źrodło: facebook.com/business

Comments

comments

115
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...