Facebook Watch dostępny globalnie

Redakcja PR - 30.08.2018
158

Facebook Watch dostępny globalnie

Facebook udostępnił platformę Facebook Watch na całym świecie. Do tej pory działała jedynie na terenie USA.

Facebook uruchomił platformę Watch w sierpniu ub.r. Znajdują się na niej oryginalne treści wideo od zewnętrznych wydawców i producentów. W ofercie Watch  początkowo znalazły się materiały pochodzące m.in. od National Geographic, Hearsta, Tastemade oraz Business Insidera. Wśród partnerów projektu są między innymi ABC News, CNN, Fox News Channel oraz Univision.

Facebook Watch globalnie

Do tej pory z usługi mogli korzystać jedynie mieszkańcy USA. Teraz jest już dostępna dla użytkowników z całego świata. Facebook chwali się w komunikacie prasowym, że w Stanach Zjednoczonych każdego miesiąca Watch przyciąga ponad 50 milionów osób na minutę, a całkowity czas jaki ludzie spędzają na jej oglądaniu wzrósł od początku tego roku czternastokrotnie.

Globalne uruchomienie Watch to również nowe możliwości dla twórców i wydawców. W tym celu Facebook rozszerza swój program Ad Breaks, dzięki któremu twórcy mogą zarabiać na swoich wideo, a ponadto w ramach Media Blog prezentuje najlepsze praktyki i narzędzia, które mogą im w tym pomóc.

W sekcji Aktualności użytkownicy mogą znaleźć wideo o tematyce rozrywkowej, sportowej czy newsowej. Na górze Aktualności znajduje się lista Obserwowane programy, z materiałami pochodzącymi ze stron, które lubimy. Sekcja ta może być dowolnie modyfikowana, dobierając programy tak, aby najlepiej wpisywały się w nasze oczekiwania. Watch oferuje też zakładkę do przechowywania klipów do obejrzenia na później.

Nowością będzie format odbierania treści wideo nastawiony na interakcje z widzami, do tego stopnia, że będą mogli wpływać na kierunek materiału.

Jak informuje Facebook, wkrótce na Watch pojawią się nowe pozycje, takie jak Watch Parties, Premiery oraz formaty skupione na angażowaniu widowni. Łatwiejsze będzie również oglądanie ważnych wydarzeń transmitowanych na żywo.

Żródło: Wirtualnemedia.pl

Comments

comments

158
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...