Facebook walczy o swoje dobre imię. Wprowadza narzędzie mające kontrolować reklamy

Redakcja PR - 04.04.2018
212

Facebook walczy o swoje dobre imię. Wprowadza narzędzie mające kontrolować reklamy

Facebook wprowadza kolejne działania mające na celu poprawę sytuacji, związanej z wyciekiem danych milionów użytkowników serwisu oraz bezprawne wykorzystanie ich przez firmę Cambridge Analityca. Poprzez wprowadzenie narzędzia tzw. Custom Audience użytkownicy będą mieli możliwość kontrolowania reklamodawców, którzy będą musieli potwierdzić czy posiadają zgodę właściciela profilu na przesłanie mu reklamy.

Sławny portal w trosce o dobro i prywatność swoich użytkowników postanowił wprowadzić narzędzie do nadzorowania reklamodawców. Od tej pory reklamy będą dostawały tylko te osoby, które wyrażą na to zgodę. Jak podają źródła, informacje z Custom Audience nie będę łączone z profilami firmowymi reklamodawców.

Po wprowadzeniu przez Facebook tego jakże przydatnego narzędzia portal będzie działał zgodnie z regulacjami prawnymi określanymi w Ogólnym Rozporządzeniu i Ochronie Danych Osobowych, które będą obowiązywały od 25 maja 2018 roku.

 

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...