Facebook tworzy własną aplikacją telewizyjną
Facebook tworzy własną aplikację telewizyjną do streamingu treści za pośrednictwem telewizji i popularnych przystawek telewizyjnych, np. Apple TV. O sprawie informują amerykańskie media.
Celem powstania aplikacji jest poszerzenie współpracy z dystrybutorami treści wideo. Facebook ma w planach tworzenie specjalnych, dłuższych treści dla wydawców – sam portal ma zaś zarabiać na wyświetlanych tam reklamach. Według ustaleń „Wall Street Journal”, przedstawiciele Facebooka prowadzą rozmowy z wybranymi wydawcami.
Wczoraj serwis podał również, że w ubiegłym roku osiągnął przychody na poziomie 10,22 mld dolarów. Facebookowi stale przybywa także użytkowników – z serwisu korzysta 1,86 mld użytkowników, z czego 1,2 mld loguje się każdego dnia. Mark Zuckerberg w tym samym komunikacie stwierdził, że jego portal stawia na rozwój segmentu treści wideo.
Zobacz:
Facebook podsumowuje 2016 rok: 1,86 mld użytkowników i 10,22 mld dolarów zysku netto
Na podstawie: BuissnessInsider.com, Wall Street Journal.