Facebook będzie ograniczał posty zachęcające użytkowników do interakcji

Redakcja PR - 19.12.2017
131

Facebook będzie ograniczał posty zachęcające użytkowników do interakcji

Facebook zamierza zmienić algorytmy portalu. Ich zmiana podyktowana jest niezadowoleniem użytkowników, którzy zbyt często na swoim newsfeedzie widzą posty zachęcające do interakcji.

Są to najczęściej obrazki typu: „lubisz góry kliknij like, lubisz morze kliknij serduszko”. W ostatnim czasie takiego typu posty pojawiają się coraz więcej dlaczego? Powód jest bardzo prosty, obecny algorytm promuje posty, które są często likowane lub komentowane.

Nowy algorytm Facebooka ma zapobiegać rozprzestrzenianiu się takich treści. Mechanizm ma wyłapywać takie posty i nie dopuszczać do tego, aby znajdowały się w aktualnościach. Autorzy, którzy często publikują takie treści, będą karani ograniczaniem zasięgów wszystkich postów.

Comments

comments

131
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...