Fabryka świętego Mikołaja zebrała we Wrocławiu ponad 200 tys. zł

Informacja Prasowa - 13.12.2016
271

Fabryka świętego Mikołaja po raz 13. zbierała pieniądze dla potrzebujących dzieci

Już po raz 13. Fabryka świętego Mikołaja działała we Wrocławiu, zbierając pieniądze na wsparcie potrzebujących dzieci. Dzięki charytatywnej akcji wrocławskiej „Gazety Wyborczej” i Fundacji Agory do najuboższych dzieci trafiły świąteczne paczki, a nowy sprzęt do rehabilitacji otrzyma wrocławski ośrodek Fundacji „Krzyś”, prowadzący terapię dla dzieci z porażeniem mózgowym i autyzmem. 

Fabryka świętego Mikołaja

Już od 13 lat we Wrocławiu pod koniec roku otwiera się Fabryka św. Mikołaja. Zespół wrocławskiej „Gazety Wyborczej” zbiera pieniądze od sponsorów, aby przygotować prezenty dla tysiąca najbardziej potrzebujących dzieci z Wrocławia i okolic. Akcja wspiera również instytucje, które służą wrocławianom.

Fabryka św. Mikołaja to naprawdę wyjątkowa akcja, bo od wielu lat angażuje wrocławskich przedsiębiorców, którzy w ten sposób włączają się w pomaganie lokalnej społeczności. W ciągu 13 lat trwania akcji byliśmy św. Mikołajem dla 13 tysięcy dzieciaków i zebraliśmy 1,7 mln zł dla wrocławskich fundacji – mówi Ilona Byra, wydawca regionalny „Gazety Wyborczej”.

W tym roku, dzięki hojności wrocławskich przedsiębiorstw, Fabryce św. Mikołaja udało się zebrać w sumie 208 tys. zł. oraz artykuły szkolne o wartości 12 tys. zł.

Do tegorocznej edycji Fabryki św. Mikołaja przyłączyło się 26 firm. Złotym Sponsorem i Partnerem była firma Profit Development S.A., która bierze udział w akcji od samego początku i wpłaciła w tym roku aż 100 tys. zł. Drugim Złotym Sponsorem był w tym roku Zespół Elektrociepłowni Wrocławskich Kogeneracja S.A., który wpłacił 40 tys. zł.

Podczas 13. Finału Fabryki św. Mikołaja w Kinie Nowe Horyzonty tysiąc dzieci z Wrocławia i okolic, wskazanych przez szkolnych pedagogów, zostało obdarowanych prezentami. Relację można przeczytać na stronie Wrocław.Wyborcza.pl.

Drugim celem tegorocznej akcji było wsparcie ośrodka rehabilitacji dzieci i młodzieży Fundacji „Krzyś”, w którym prowadzona jest terapia m.in. dla dzieci z zaburzeniami układu nerwowego, dziecięcym porażeniem mózgowym i autystycznych. Dzięki wsparciu Fabryki św. Mikołaja fundacja poszerzy swoje metody terapeutyczne, a także zakupi nowy sprzęt rehabilitacyjny i terapeutyczny.

Fabryka świętego Mikołaja

W tym roku Fabryce św. Mikołaja pomogli:

– Profit Development SA – 100 tys. zł. – Złoty Sponsor i Partner Akcji

– Zespół Elektrociepłowni Wrocławskich Kogeneracja SA – 40 tys. zł. – Złoty Sponsor

– Volvo Polska

– Temar Deweloper SKA

– Kancelaria Prawna Schampera Dubis, Zając i Wspólnicy sp.k.

– Dom Aukcyjny Dawro

– Titanum Sp. z o.o.

– Fundacja Między Niebem a Ziemią

– Cargill Poland Sp. z o.o.

– Honorowy Konsulat Norwegii we Wrocławiu

– Kancelaria Notarialna RBBM Robert Bronsztejn&Bartosz Masternak s. c.

– Rudy Consulting Sp. z o.o.

– Softlog sp. z o.o. sp. k.

– Archicom Holding sp. z o.o.

– Dolnośląskie Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami i Zarządców Nieruchomości DOSPON

– Artcom Systemy Radiokomunikacyjne

– hotel Willa Odkrywców

– Kancelaria Adwokacka adw. Agnieszka Kluszczyńska

– Macków Pracownia Projektowa sp. z o.o.

– Przedsiębiorstwo Handlowe KEY

– Osiński i Syn sp. jawna

– Multi Grupa

– Rafin sp. z o.o. sp. k.

– Szkoła Języka Angielskiego International House

– Alta Linguistic Szkoła Języków Obcych

– Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu

Fabryka św. Mikołaja to akcja charytatywna wrocławskiej „Gazety Wyborczej”. W ciągu 13 lat organizatorzy działań zebrali ponad milion złotych i obdarowali prezentami ponad 13 tys. dzieci. Zebrane fundusze wsparły też m.in. fundację Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci czy Klinikę Chirurgii i Urologii Dziecięcej przy ul. M. Curie-Skłodowskiej, dla której Fabryka pracowała przez kilka lat z rzędu.

Comments

comments

271
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...