Ewa Wachowicz ambasadorką rodzinnych posiłków w kampanii Coca-Cola

Informacja Prasowa - 17.04.2018
164

Ewa Wachowicz ambasadorką rodzinnych posiłków w kampanii Coca-Cola

W ramach kampanii „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola” marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz – autorką książek kulinarnych, producentką telewizyjną, prowadzącą program „Ewa gotuje” oraz członkinią jury „Top Chef”. Wśród zaplanowanych działań jest m.in. sponsoring 4-odcinkowego, premierowego cyklu „Ewa, ugotuj nam to!” oraz tematyczne lokowanie Coca-Cola Orginal oraz Coca-Cola Zero Cukru w autorskim programie „Ewa gotuje” na antenie Telewizji POLSAT. Nowa produkcja z udziałem Ewy Wachowicz oraz zaproszonych przez nią gości otrzyma wsparcie mediowe oraz promocyjne.

Kampania „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola” od lat zaprasza rodziny i przyjaciół do regularnych wspólnych posiłków (nie tylko od święta!), zachęcając tym samym do celebrowania czasu i radości z bycia razem.

Premiera cyklu „Ewa, ugotuj nam to!” zaplanowana jest na 18 kwietnia przed cyklicznym wydaniem „Top Chef” o godz. 21:30. Kolejne odcinki emitowane będą w środowym prime time Telewizji POLSAT: 25 kwietnia, 2 maja oraz 9 maja. 4-odcinkowa produkcja z Ewą Wachowicz w roli głównej oraz z zaproszonymi przez nią gośćmi specjalnymi prezentuje szybkie, smaczne i zdrowe przepisy, inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską. W trakcie poszczególnych odcinków goście Ewy Wachowicz spotykać ją będą w niecodziennych okolicznościach, aby następnie razem zasiąść do wspólnego stołu. Podczas premierowego odcinka Ewa spotka się z Pauliną Sykut-Jeżyną, dziennikarką i prezenterką telewizyjną, wyjątkowo zajętą osobą, jak na aktywną zawodowo mamę przystało.

Codzienny pośpiech często zabiera nam to, co najcenniejsze – chwile z bliskimi. Od lat w moich programach przekonuję, że żyć ze smakiem to także dzielić go z rodziną i przyjaciółmi. Nie tylko w jadalni, podczas rodzinnego posiłku, ale również na etapie przygotowań: na wspólnych zakupach kulinarnych czy w trakcie gotowania. Nie ma lepszej przyprawy niż radość, uśmiech i bycie razem – powiedziała Ewa Wachowicz, gospodyni premierowego formatu „Ewa, ugotuj nam to!”, autorka książek kulinarnych i producentka telewizyjna.

4-odcinkowy serial „Ewa, ugotuj nam to!” to efekt współpracy Telewizji POLSAT z domem mediowym MediaCom. Reżyserem i scenarzystą jest Dariusz Wojtala z zespołu producenta firmy PROMISS.

Dodatkowo, podczas emisji 4 odcinków popularnego programu kulinarnego „Ewa gotuje” na antenie Telewizji POLSAT lokowana będzie Coca-Cola Zero Cukru: 14 kwietnia, 28 kwietnia, 12 maja i 26 maja.

Kontrakt ambasadorski z Ewą Wachowicz oraz współpraca strategiczna z Telewizją POLSAT mają na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki Coca-Cola jako towarzyszki codziennego życia i spoiwa domowych posiłków. Wspólnie promować będziemy również wybór dostępnych wariantów Coca-Cola: Orginal oraz Zero Cukru, w zgodzie z preferencjami konsumentów. Cieszymy się, że grono osób uwiarygadniających przekaz marki powiększyło się o ikonę polskich kulinariów oraz wieloletnią propagatorkę i inspiratorkę domowych posiłków – przekonuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

W ramach bieżących działań promujących razem z Ewą Wachowicz ideę „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola” marka przygotowała również: zwiększenie banku przepisów mobilnej aplikacji kulinarnej SimplyTastly, działania w obszarze digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży.

Dom mediowy MediaCom jest podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów a także współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Agencja Fortis dokonała adaptacji lokalnych materiałów graficznych oraz BTL, natomiast McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych.

Comments

comments

164
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...