Esportowe kampanie, które pokochała społeczność. Co w 2018 roku podbiło serca graczy?

Informacja Prasowa - 15.02.2019
128

Esportowe kampanie, które pokochała społeczność. Co w 2018 roku podbiło serca graczy?

Esportowe kampanie, które pokochała społeczność. Co w 2018 roku podbiło serca graczy?

12 lutego oficjalnie zakończył się prestiżowy plebiscyt Polish Esport Awards 2019, w którym pasjonaci oraz kibice sportów elektronicznych mogli głosować na swoje ulubione wydarzenia, kampanie oraz postacie polskiej branży esportowej zeszłego roku. Na polu działań marketingowych, największym wygranym okazała się agencja gamingowa Fantasy Expo, która prowadziła aż 8 z 10 najlepszych projektów.

Aktywności polskiej agencja gamingowej z Wrocławia – Fantasy Expo zdominowały konkurs Polish Esport Awards 2019. W dziesięciu kategoriach organizowanych w ramach konkursu, firma może pochwalić się aż sześcioma zwycięstwami oraz dwoma drugimi miejscami.
Jednak to kategoria “Kampania roku” okazała się największym punktem do dumy wrocławskiej agencji. Projekty marketingowe organizowane przez Fantasy Expo zajęły aż 8 miejsc w topowej 10, wyróżnionych przez esportowych fanów kampanii.
Kampanie prowadzone przez Fantasy Expo nagrodzone w kategorii “Kampania roku”:
  • Old Spice „Wejdź na zapachnisty level” – zwycięzca kategorii,
  • Alternatywny komentarz Izak x Coca Cola,
  • Sprite 2/10,
  • PLAY „Gamers gonna play”,
  • Allegro GG,
  • KFC „Kody na mapach CS”,
  • „Głód Over” Knorr,
  • STS „Wspieramy polski esport”.
Zwycięska kampania Old Spice „Wejdź na zapachnisty level” pokazała dystans marki do samej siebie, co zyskało sympatię fanów esportu. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają. Materiał miał swoją premierę 2 października, a do udziału w nim zaproszono dwie największe gwiazdy polskiej sceny komentatorskiej. Spot reklamowy obiegł cały internet. Można go również zobaczyć na platformie YouTube, gdzie na polskim kanale Old Spice i Facebooku wideo zdobyło już blisko 1,2 miliona wyświetleń.
Ciekawą propozycją w zestawieniu okazała się również akcja KFC „Kody na mapach CS” którą można skwitować słowami nie ma złych graczy, są tylko głodni. Akcję przeprowadzono w weekend 6 oraz 7 października 2018 roku. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive.
W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill. Akcja wystartowała w sobotę równo o godzinie 12 i trwała 32 godziny — aż do niedzielnego wieczoru.W trakcie trwania eventu, na prywatnych serwerach CS:GO, gracze mogli znaleźć grafiki z zabawnymi hasłami, które zawierały kody zniżkowe na produkty z oferty KFC. Akcja giganta branży spożywczej przeniosła zmagania w tym niezwykle popularnym tytule na zupełnie inny poziom. Każdy musi zdecydować się czy ustrzelić fraga, spróbować rozbroić bombę, bronić bombsite’u albo odszukać swoją szansę na tańszy posiłek od KFC.
Pozostałe sukcesy agencji w plebiscycie:
  • Pierwsze miejsce „Gracz roku” – Marcin „Jankos” Jankowski
  • Pierwsze miejsce „Organizacja roku” – Izako Boars
  • Pierwsze miejsce „Streamer roku” – Piotr „Izak” Skowyrski
  • Pierwsze miejsce „Komentator roku” – Piotr „Izak” Skowyrski
  • Pierwsze miejsce „Partner Esportu” – Nvidia
  • Drugie miejsce „Rozgrywki roku” – Polska Liga Esportowa by PLAY
  • Drugie miejsce „Esportowe odkrycie roku” – Studio Nervariena

O Fantasy Expo

Fantasy Expo to największa agencja naszego kraju działająca aktywnie w Polsce, Czechach oraz na Słowacji. Firma zajmuje się kreatywnym doradztwem strategicznym dla marek, tworzeniem unikalnych marketingowych kampanii sprzedażowych, produktowych, produkcyjnych i eventowych. Zapewnia rzetelną wiedzę oraz badania rynku na temat branży gier oraz esportu w Polsce.

O plebiscycie

Polish Esport Awards 2019 to plebiscyt mający na celu uhonorowanie tego, co najlepsze w polskim esporcie. Najważniejszy w plebiscycie jest głos fanów, którzy mogli wybrać zawodników, organizacje, rozgrywki czy firmy które najbardziej wyróżniły się w branży na przestrzeni minionego roku. W tegorocznej edycji Polish Esport Awards, głosować można było w 10 kategoriach na ponad 70 kandydatów. W tegorocznej edycji plebiscytu zagłosowało ponad 55 tysięcy uczestników. Organizatorem plebiscytu jest Grupa Onet oraz Ringier Axel Springer Polska odpowiedzialna między innymi za organizację prestiżowej imprezy Gala Mistrzów Sportu.

Comments

comments

128
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...