Eliza Firkowska nowym Marketing Managerem Finlandia Vodka w Polsce

Informacja Prasowa - 28.05.2019
227

Eliza Firkowska nowym Marketing Managerem Finlandia Vodka w Polsce

W maju Eliza Firkowska dołączyła do zespołu Brown-Forman na stanowisko Marketing Managera wódki Finlandia, na którym będzie odpowiadać za planowanie oraz wdrażanie strategii marketingowej dla Finlandia Vodka.

Eliza wnosi do naszej organizacji cenną wiedzę ekspercką w takich obszarach jak zarządzanie markami, rozwój nowych produktów oraz zarządzanie ludźmi i procesami, czyli wszystko, co jest niezbędne do bycia liderem na rynku – podkreśla Kamil Mruk, dyrektor marketingu Brown-Forman w Polsce.

Eliza Firkowska posiada 14 letnie doświadczenie w marketingu w branży FMCG z takich firm jak PZ Cussons, Unilever, Pepsico oraz Bacardi – Martini. W swojej ostatniej roli zarządzała Dystrybutorami na terenie krajów Bałtyckich, Czech oraz Słowacji. Zawodowo łączy pasję do kreatywnego marketingu i psychologii konsumenckiej z twardym analitycznym podejściem.

Finladnia Vodka to jeden z kluczowych brandów w portfolio Brown-Forman. Od lat znajduje się na pozycji lidera w kategorii mocnych alkoholi premium.  Finlandia Vodka w swoim portfolio posiada duży wachlarz wariantów smakowych: Finlandia Redberry Vodka, Finlandia Mango Vodka, Finlandia Coconut Vodka, Finlandia Lime Vodka, , Finlandia Cranberry Vodka, Finlandia Blackurrant Vodka, oraz Finlandia Grapefriut Vodka. Polska to obecnie rynek nr. 1 dla Finlandia Vodka na świecie.

O Brown-Forman

Brown-Forman Corporation jest producentem i dystrybutorem najwyższej jakości marek alkoholi mocnych. Amerykański koncern istnieje od 1870 r. Obecnie zatrudnia ponad 4 700 pracowników sprzedając swoje marki w ponad 165 krajach na całym świecie.

W Polsce, Brown-Forman jest jednym z największych dystrybutorów alkoholi mocnych premium. W swoim portfolio posiada takie marki, jak: Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Woodford Reserve, Glendronach, BenRiach,  Glenglassaugh,  Chambord, Herradura czy El Jimador.

Po więcej informacji nt. firmy zapraszamy na stronę www.brown-forman.com

Comments

comments

227
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...