Effie Awards 2022 – konkurs rozwiązań, które budują biznes.

Informacja Prasowa - 11.10.2022
147

W  gronie agencji mediowych Starcom otrzymał - 21 nominacji; wśród agencji, LiquidThread - 9; wśród reklamodawców Maspex - 10

Effie Awards to konkurs rozwiązań, które budują biznes.

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Zapewne dalej tak jest, choć w dzisiejszych czasach reklama to tylko jeden ze sposobów rozwoju szeroko pojętego biznesu.

Effie Awards, podążając za zmianami na rynku, nagradza dziś nie tylko komunikację, ale wszelkiego rodzaju rozwiązania marketingowe, które prowadzą do wzrostu biznesu. Dużego i małego – efektywnego.

Każdego roku Effie Awards zbiera indywidualne doświadczenia biznesowe, marketingowe i reklamowe członków społeczności, poszerzając swoje zasoby wiedzy. Doświadczenia, które zostały w ten sposób zgromadzone, powodują, że żaden inny lokalny, czy międzynarodowy konkurs nie zbudował tak znakomitej, zaangażowanej społeczności, która dzieli się swoim know-how, oceniając i nagradzając osiągnięcia biznesowe, często konkurencyjnych firm czy agencji.

Effie nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe. Konkurs podąża za rozwojem rynku, daje możliwość poznania poszczególnych jego kategorii i wyznacza standardy efektywności oraz edukuje branżę. Nominowane i nagrodzone kampanie i projekty stają się inspiracją i wzorem dla innych.

Nagradzane są zarówno działania tradycyjne i alternatywne, digitalowe i drukowane, płatne i pro bono. Każda forma działań marketingowych może zostać zgłoszona do konkursu: od reklamy, poprzez promocje sprzedaży, eventy, działania digitalowe, brand design, działania z zakresu polityki produktowej i cenowej, CRM, kanałów dystrybucji, customer experience, współpracy z działem produkcji, R&D, czy IT oraz wiele innych. To, co zostanie ocenione, to wnikliwa strategia, dobrane narzędzia realizacji oraz ponadprzeciętne wyniki.

Effie Awards to … 

W tegorocznej edycji, w  gronie agencji mediowych Starcom otrzymał – 21 nominacji; wśród agencji, LiquidThread – 9; wśród reklamodawców, najwięcej nominacji zebrał Maspex – 10 oraz oraz McDonald’s  – 6. Takiej oceny dokonało niespełna 200 ekspertów branżowych, pod przewodnictwem CEO mBank Cezarego Stypułkowskiego. Zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii w tym 6 nowych.

Nagrodzonych poznamy 8 listopada 2022 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

     

Comments

comments

147
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...