Efektywność jest piękna – kampania Effie Awards Poland 2021

Informacja Prasowa - 17.06.2021
25

Efektywność jest piękna - kampania Effie Awards Poland 2021

Efektywność jest piękna – kampania Effie Awards Poland 2021

Nowa odsłona komunikacji SAR Effie Awards wynosi efektywność na piedestał, wyznaczając świeży kierunek wizualny odmienionego w formule konkursu. Tegoroczna kampania stawia tezę, że to, co piękne, często jest policzalne i udowadnia, że tabele i wykresy mogą być atrakcyjne nie tylko dla ludzi rozmiłowanych
w statystykach.

Efektywność i kreatywność nie muszą się wykluczać. Chcieliśmy pokazać, że estetyką często rządzą zasady matematyki – jak w funkcjonalistycznej architekturze – i udowodnić, że KPI-e też mogą być piękne – mówi Adriana Hochmańska, Copywriter w 2012 Agency.

Seria digitalowych spotów w reżyserii Arka Nowakowskiego zabiera nas do świata, w którym efektywność podniesiona jest do rangi przedmiotu kultu. Symboliczne statystyki i wykresy ubrane są w formę hipnotyzujących rzeźb – godnych podziwu i czci.

Naszym celem było ukazanie efektywności w nowym świetle – dosłownie. Nasze postaci grzeją się w blasku olśniewających wizualizacji statystyk, zachwycając się manifestacją policzalnych sukcesów. Finalnie wszystko ewoluuje w formę ostateczną – statuetkę Effie. – dodaje Kaja Dobrzańska, Art Director w 2012 Agency.

Częścią kampanii są pełne eleganckiego humoru zdjęcia autorstwa Kasi Bielskiej. Całość osadzona jest
w budzących matematyczne skojarzenia layoutach – tak, by wszystkie detale kampanii podporządkować głównej myśli: Efektywność jest piękna.

Kampania jest częścią tegorocznej strategii – #EffieMovingForward, wprowadzającej zmiany w kategoriach, formularzach i kryteriach oceny konkursu – nadążającej za zmieniającymi się błyskawicznie realiami rynku.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Agencja 2012, za produkcję i postprodukcję Graffiti Films i studio Lunapark. Majestatyczna muzyka w spotach rozbrzmiewa dzięki Fonoteka Sirens, Universal Production Music oraz YogiBaboo.

Do  22. edycji Effie Awards można zgłaszać kampanie w czterech, wyznaczonych terminach:

I termin:  upłynął

II termin: 31.05 (od godz.17:01) – 21.06 (do godz. 17:00 włącznie)

III termin: 21.06 (od godz.17:01) – 12.07 (do godz. 17:00 włącznie)

IV termin: 12.07 (od godz. 17:01) – 23.07 (do godz. 17:00 włącznie)

Więcej szczegółów wkrótce na https://awards.effie.pl/

Comments

comments

25
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...