EBI24 postawiło na Best Brands PR

Informacja Prasowa - 12.12.2016
231

EBI24 z agencją Best Brands PR

Wraz z końcem listopada lista klientów Best Brands PR poszerzyła się o kolejną pozycję – system EBI24, umożliwiający sprawne zarządzenie obiegiem dokumentów zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. Pozyskanie kontrahenta z sektora nowych technologii jest wynikiem konsekwentnie realizowanej strategii agencji.

EBI24 to internetowa platforma wygodnego archiwizowania i katalogowania dokumentów elektronicznych, a także przesyłania ich między użytkownikami. System pozwala także na tworzenie i zarządzenie fakturami. Narzędzie ma za zadanie ułatwić zarządzanie finansami w firmie i usprawnić proces wymiany dokumentów. Dostęp do platformy możliwy jest za pomocą przeglądarki internetowej lub  wygodnej aplikacji mobilnej.

W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za media relations, komunikację ekspercką, doradztwo wizerunkowe oraz działania social media. Obsługa klienta możliwa będzie, dzięki kolejnym działaniom wdrażanym wewnątrz Best Brands PR, które mają na celu poszerzenie kompetencji zespołów w zakresie wykorzystania nowych technik komunikacji.

Za realizację projektu odpowiedzialny będzie zespół Marty Achtabowskiej. Agencję wybrano w drodze rekomendacji. Strony nie zdradzają długości trwania umowy.

Więcej informacji znaleźć można na www.bestbrandspr.pl

Comments

comments

231
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...