Dzięki smartfonom jesteśmy bliżej ukochanych – rusza kampania Huawei #AddictedToYouq

Informacja Prasowa - 02.02.2018
64

Dzięki smartfonom jesteśmy bliżej ukochanych – rusza kampania Huawei #AddictedToYou

Huawei zaprasza do wyjątkowej zabawy walentynkowej, w której życzenia dla ukochanej osoby, złożone przez aplikację, będą wyświetlane na ekranie w centrum Warszawy. Kampania #AddictedToYou ma pokazać ważną i pozytywną rolę, jaką pełnią smartfony w naszym codziennym życiu – pozwalają wyrażać emocje, być w stałym kontakcie z bliskimi i pogłębiać relacje. Huawei zachęca także do refleksji nad naszym przywiązaniem do telefonów, nad ilością poświęcanego im czasu i uwagi. Badanie IPSOS na zlecenie Huawei, o tym, jak Polacy na co dzień korzystają ze smarfonów, zostanie opublikowane krótko przed Walentynkami.

Z okazji Dnia Zakochanych Huawei zaprasza konsumentów do wybranych miejsc w Warszawie (Saturn Złote Tarasy, Saturn Blue City i Punkt serwisowy Huawei przy ul. Andersa 33), gdzie do 11 lutego można złożyć życzenia w aplikacji stworzonej specjalnie na potrzeby akcji. Życzenia zostaną wyświetlone w Walentynki na ekranie przy Centrum Handlowym Złote Tarasy, u zbiegu ulic Emilii Plater i Alei Jerozolimskich w Warszawie.

Klienci, którzy odwiedzą jeden 16 punktów serwisów Huawei w całej Polsce, również będą mogli zostawić życzenia dla ukochanej osoby. Najlepsze z nich zostaną nagrodzone smartfonem Huawei Mate 10 Lite. Życzenia będzie można również przesłać za pomocą aplikacji na Facebooku, a miłosne wyznania będą prezentowane na fanpage’u Huawei.

Ilustracją kampanii #AddictedToYou jest film reklamowy, który będzie promowany w mediach społecznościowych. Główne role zagrali w nim Krzysztof Bagiński oraz Cleo Ćwiek. Film pokazuje historię zakochanych ludzi, którym telefon pozwala być razem mimo dzielącej ich odległości. W tej historii przywiązanie do telefonu, postrzegane z zewnątrz jako uzależnienie, okazuje się służyć ważnym celom.

Huawei zaprezentuje też wyniki badanie opinii publicznej wykonane przez IPSOS, pokazujące, jaką rolę pełnią smartfony w codziennym życiu Polaków – jak i do czego są przez nich używane, jak wpływają na ich życie rodzinne i towarzyskie. Firma, globalny producent smartfonów, zachęca do refleksji i dyskusji z przekonaniem, że nieodłączne telefony powinny wzmacniać, a nie osłabiać więzi między ludźmi, i że powinniśmy potrafić odłożyć je czasem na bok.

W kampanię #AddictedToYou zaangażowani są influencerzy #TeamHuawei, między innymi modelka Karolina Pisarek. Akcja walentynkowa Huawei obejmie firmowe punkty serwisowe, wybrane punkty sprzedaży, będzie też wspierana przez działania digitalowe.

Comments

comments

64
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...