Dwie nowe osoby w zespole client service agencji More N’More

Informacja Prasowa - 15.03.2018
146

Dwie nowe osoby w zespole client service agencji More N’More

Agencja reklamowa More N’More rozszerzyła zespół client service o dwie nowe osoby. Maciej Szapiel objął stanowisko Senior Account Managera, natomiast Maciej Szewczykiewicz – Account Managera. Obydwaj będą odpowiedzialni za bieżącą obsługę klientów agencji. Zmiany mają miejsce w związku ze wzmocnieniem kompetencji More N’More w obszarach kreatywnym i mediowym.

     

Maciej Szapiel z branżą digital marketingu związny jest od 2007 roku. Zarządzał projektami m.in. w takich agencjach reklamowych i interaktywnych jak MRM Worldwide, Heureka, Communication Unlimited i FireFly Group. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje również zarządzenie działem obsługi klienta w firmie Connectmedica, wyspecjalizowanej w obsłudze sektora farmaceutycznego. Ostatnio pełnił funkcję Starszego Kierownika Projektu w dziale Innowacje Digital w Orange Polska.

Maciej Szewczykiewicz karierę w branży reklamowej rozpoczął w 2012 roku. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje między innymi pracę na stanowiskach Project i Account Managera w agencjach The Digitals, VML Poland i Kalicinscy.com. Na ostatnim stanowisku, Senior Account Managera w faceADDICTED, odpowiadał za zarządzanie zespołem client service. W trakcie swojej dotychczasowej kariery zawodowej obsługiwał takie marki jak: Microsoft, Felix Polska, ArcelorMittal Poland, W.Kruk, Winiary, PwC, Reckitt Benckiser Poland, L’Oreal, Knorr, Samsung, Hyundai, GSK.

More N’More to doświadczona warszawska agencja reklamowa. Od 2010 roku zapewnia klientom kompleksowe rozwiązania z zakresu kreacji i mediów. Swoją misję „creativity comes standard” realizuje poprzez długofalowe i bliskie relacje z klientami. Agencja More N’More obsługiwała m.in. takie marki i firmy, jak: Samsung, Multimedia Polska, Grupa Adamed, AJ Produkty, Roche Diabetes Care, Bridgestone, Grupa Swatch, Hines Polska, MPM, 99rent, SCA, Henkel Polska, TOE, Polpharma, Philips, PGE EJ1, PKP Energetyka.

Comments

comments

146
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...