Dwie nowe kampanie Synergic dla United International Pictures

Informacja Prasowa - 16.05.2018
223

Dwie nowe kampanie Synergic dla United International Pictures

Warszawa, 16 maja 2018 roku – właśnie ruszyły realizowane przez Synergic dwie nowe kampanie promujące premiery filmowe UIP Polska. Kluczem działań wizerunkowych jest sprawdzona i efektywna w dotarciu do wielkomiejskiej grupy przestrzeń dworców PKP oraz przejść podziemnych.

United International Pictures (UIP Polska) jest liderem pośród dystrybutorów kinowych w Polsce. Reprezentuje największe amerykańskie studia filmowe: Universal Pictures, Paramount Pictures i Sony Pictures. Odpowiada za sukces takich serii, jak: „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, „Szybcy i wściekli”, „Transformers”, „Minionki” czy „Hotel Transylwania”. Od 1981 roku UIP miało w swojej dystrybucji ponad 1.000 filmów, z których ponad 100 nagrodzono Oscarami.

Aktualna kampania reklamująca film „Wyszczekani” („Show Dogs”) realizowana jest w tunelach przejścia podziemnego w Warszawie, gdzie frapujące grafiki z głównymi bohaterami nawiązują do charakteru i aury tajemniczości fabuły.

Film opowiada o pracującym dla policji czworonogu, który wysłany na prestiżową wystawę psów odkrywa tajemnicę nielegalnego handlu zwierzętami! Polską premierę filmu zaplanowano na 1 czerwca 2018 roku.

Równoległa kampania Synergic dla United International Pictures realizowana jest na dworcach PKP we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Gdyni i Bydgoszczy. Do jej promocji wykorzystano ekrany LCD reklamujące film „Strażnicy cnoty” („Blockers”), który w humorystyczny sposób opowiada o losach amerykańskich rodzin i perypetiach towarzyskich ich nastoletnich córek.

Każdego dnia przejścia podziemne są miejscem transferowym dla kilkudziesięciu a nawet kilkuset tysięcy potencjalnych widzów premier filmowych i tym samym stanowią dla nas wysoce atrakcyjną przestrzeń reklamową. Nie bez znaczenia jest też fakt możliwości kreatywnego wykorzystania tej przestrzeni dla narracji o filmach – powiedział Stanisław Pytel, dyrektor marketingu United International Pictures.

Kampanie premier filmowych to idealny przykład innowacyjnego wykorzystania sztandarowych nośników Synergic – przejść podziemnych i dworców PKP. Stanowią one niewątpliwie o naszej przewadze konkurencyjnej na rynku. Kreatywne pomysły przygotowane dla UIP Polska zwracają uwagę i intrygują potencjalnych widzów fabułą filmów i odpowiednio budują napięcie na chwilę przed zajęciem miejsca w fotelu kinowym – przekonuje Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Comments

comments

223
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...