Durex wchodzi w świat gamingu

Informacja Prasowa - 01.02.2023
107

Oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie

Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego
i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.

Świat gier online to dla 37% przedstawicieli generacji Z naturalne środowisko, gdzie spędzają czas wolny, ale też socjalizują się, wymieniają inspiracjami i strategiami gier[1]. To też miejsce na swobodne rozmowy, bez uprzedzeń, tabu i skrępowania, manifestację wolności i wyrażania swojego ja. Wszystkie te wartości są spójne z misją marki, która walczy ze stereotypami i stygmatyzacją w seksie.

 Myśl nie tylko o swojej przyjemności

Celem drugiej odsłony kampanii „Bez wymówek” jest zwrócenie uwagi na nadal pokutujące wśród młodzieży usprawiedliwienia od stosowania prezerwatyw. Wyniki przeprowadzonych przez Durex badań potwierdzają szkodliwe mity. Aż 37% młodych Polaków uprawiało seks bez gumki tylko dlatego, że nie chciało lub wstydziło się o tym rozmawiać. Pozostali, nawet podejmując temat, często stykają się z wymówkami, takimi jak: „w gumce nic nie czuję”, „nic złego się nie stanie” czy „wyjmę na czas”. Niestety rezygnacja z prezerwatywy oznacza ryzyko nieplanowanej ciąży oraz infekcji przenoszonej drogą płciową[2].

Zachęcamy młodzież do wyrabiania zdrowych nawyków oraz wzięcia odpowiedzialności za siebie i innych. Dążymy do tego, aby rozmowa o seksie z gumką nie była powodem do wstydu i nie budziła niewłaściwych skojarzeń – podkreśla Inga Songin, Marketing Director Poland & EE, Reckitt. Stosowanie prezerwatyw jako barierowego środka zapobiegawczego jest niezmiennie jedyną metodą antykoncepcji, wspierającą jednocześnie ochronę przed chorobami przenoszonymi drogą płciową[3]. Edukacja w tym zakresie jest kluczowa. Sami tego nie zrobimy, dlatego wykorzystujemy moc zasięgów influencerów, z którymi wspólnie obalamy mity, przełamujemy tabu i normalizujemy narrację na temat seksu z zabezpieczeniem – podsumowuje Inga Songin.

Comments

comments

107
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...