Drugi spot kampanii antysmogowej Avivy – Nie tylko miłość unosi się w powietrzu

Redakcja PR - 21.11.2017
192

Drugi spot kampanii antysmogowej Avivy- Nie tylko miłość unosi się w powietrzu

Aviva wystartowała z drugim spotem wspierającym antysmogowy program społeczno-edukacyjny „Wiem, czym oddycham”. Film „Love is in the air” od dziś w telewizji oraz internecie.

Nowa 30-sekundowa produkcja przedstawia zakochaną parę, wokół której w powietrzu unosi się nie tylko miłość, ale także …liczne zanieczyszczenia.


To kolejny element programu „Wiem, czym oddycham”, który ma zwiększyć świadomość wpływu smogu na zdrowie.

Drugi spot zachęca do korzystania z wysokiej jakości wewnętrznych sensorów monitorujących jakość powietrza w domu. Klienci zawierający nowe ubezpieczenia na życie i zdrowie w Avivie otrzymują wysokie rabaty na ich zakup, a płacący wyższe składki otrzymują je bezpłatnie.

– W naszej komunikacji nie tylko mówimy o wpływie smogu na zdrowie, ale także udostępniamy praktyczne rozwiązania – zewnętrzne czujniki jakości powietrza, a także domowe sensory. Pomagamy odbiorcom zadbać o zdrowie swoje i najbliższych ‒ mówi Dariusz Maciołek, dyrektor komunikacji i zarządzania marką w Avivie.

300 zewnętrznych czujników jakości powietrza od Avivy

Najważniejszą częścią inicjatywy „Wiem, czym oddycham” jest program społeczny, w ramach którego Aviva zwiększy o 300 liczbę zewnętrznych czujników firmy Airly monitorujących jakość powietrza w Polsce. Urządzenia te „na żywo” przesyłają dane dotyczące stężenia zanieczyszczeń w atmosferze, które można śledzić na komputerze lub smartfonie. 150 czujników zamontowano już na placówkach Avivy i Expandera w całej Polsce.

Kolejnych 150 urządzeń zostanie nieodpłatnie udostępnionych w konkursie Fundacji Aviva. Do 10 grudnia na stronie www.wiemczymoddycham.pl każdy może zgłosić i głosować na miejsce, w którym ma zostać umieszczony zewnętrzny czujnik.

Edukacja i prewencja Na stronie www.wiemczymoddycham.pl Aviva udostępnia także materiały edukacyjne i poradnikowe dotyczące smogu i praktycznych sposobów przeciwdziałania jego wpływowi na zdrowie. Firma zaprosiła też do współpracy ekspertów oraz influencerów, którzy będą promotorami akcji.

W ramach projektu, Aviva we współpracy z redakcją Dzień Dobry TVN przygotowała również cykl programów edukacyjnych dotyczących smogu oraz ochrony zdrowia przed negatywnym wpływem zanieczyszczonego powietrza. Działania promocyjne obejmą także media społecznościowe.

Strategia i realizacja

Strategię programu „Wiem, czym oddycham” opracowała wewnętrznie Aviva. Za koncepcję kreatywną, realizację oraz produkcję odpowiada agencja Young & Rubicam. Spoty reklamowe przygotował dom produkcyjny Papaya Films, a zakup mediów zrealizował Zenith. Działania public relations powierzono agencji ZOOM bsc.

Comments

comments

192
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...