„Drucker o marketingu” – najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania

Redakcja PR - 15.11.2016
124

Kwintesencja marketingu w książce Williama A. Cohena

Książka „Drucker o marketingu” autorstwa Williama A. Cohena prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z „życia korporacji”.

Drucker o marketingu

„Drucker o marketingu” to esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami. Książka podzielona jest na 5 części:

  1. Dominacja marketingu
  2. Innowacja i przedsiębiorczość
  3. Strategia marketingowa Druckera
  4. Przedstawienie nowego produktu i usługi
  5. Niepowtarzalne spojrzenia Druckera na marketing

Przedmowę do książki napisał sam Philip Kotler.

Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło – pisze w przedmowmie Philip Kotler.

Na temat książki Cohena wypowiedzieli się również inni eksperci ds. marketingu i zarządzania. Joseph A. Maciariello, Profesor Nauk o Zarządzaniu w The Drucker School of Management oraz współautor „The Drucker Difference” napisał:

Moim pragnieniem jest, aby osoby na wpływowych stanowiskach, szczególnie menedżerowie, profesorowie, ale także studenci, wzięli sobie do serca rady z książki Cohena, pomogą one ich organizacjom oraz nam wszystkim.

Jack Trout, światowy ekspert ds. marketingu, Prezes Trout & Partners Ltd. i współautor „Positioning” stwierdził natomiast, że nie ma lepszego myśliciela w dziedzinie marketingu od Petera Druckera:

Drucker najlepiej mówił o tym, że marketing i innowacje to najważniejsze funkcje biznesowe, ponieważ generują nowych klientów. Tak więc proszę mi uwierzyć, cokolwiek powiedział o marketingu, warte jest przeczytania. Nie ma lepszego myśliciela.

Książka „Drucker o marketingu” w polskiej wersji językowej została wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli.

Comments

comments

124
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...