Douglas ruszył z kampanią promującą personalizowane Make up boxy z Maffashion

Informacja Prasowa - 26.09.2019
182

Douglas ruszył z kampanią promującą personalizowane Make up boxy z Maffashion

17 września 2019 r. w sieci perfumerii Douglas zadebiutowały Make-up Box’y by Maffashion. Marka zaprosiła do współpracy influencerkę Julię Kuczyńską i przygotowała dwa zestawy produktów do makijażu, pozwalające na stworzenie dziennego, miejskiego looku City oraz wieczorowego Glamour. Zestaw dzienny zawiera żel do brwi, rozświetlacz oraz błyszczyk, wieczorowy zaś paletę cieni, maskarę i pomadkę.

Boxy są dostępne w perfumeriach Douglas oraz na douglas.pl.

Stworzyliśmy wspólnie z Maffashion wyjątkową limitowaną kolekcję dwóch zestawów produktów do makijażu. Make-up Boxy, dostępne są w wersji Glamour lub City, zgodne z  trendami i pozwalają uzyskać najmodniejszy makijaż sezonu. Do współpracy zaprosiliśmy Julię, ponieważ na co dzień inspiruje miliony dziewczyn, dodając im pewności siebie, pokazując, że najważniejsze to przede wszystkim być wierną sobie – Agnieszka Radawiec, Dyrektor Marketingu Douglas Polska.

17 września ruszyła digitalowa aktywacja z udziałem gwiazdy, obejmująca precyzyjne targetowane emisje video oraz display, wizerunkowe formaty na portalach kobiecych oraz szeroką kampanię w social mediach (Instagram/Facebook) Maffashion i Douglas. Towarzyszy jej promocja w punktach sprzedaży oraz kampania w magazynach kobiecych.

W sobotę 28 października Maffashion opowie swoich ulubionych jesienno-zimowych trendach oraz zdradzi, który produkt ze stworzonych przez nią Make-Up Boxów MAFFASHIONxDOUGLAS skradł jej serce, podczas eventu Douglas Beauty Trends
w warszawskich Złotych Tarasach.

Za strategię i kampanię digitalową odpowiada Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Brasil, za event agencja Yellow.

Comments

comments

182
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...