Dom mediowy RL Media z kampanią dla Kingi Pienińskiej
Dom mediowy RL Media z kampanią dla Kingi Pienińskiej
Wystartowała kampania reklamowa marki wody mineralnej Kinga Pienińska z udziałem ambasadorki marki Anny Lewandowskiej. Za strategię, planowanie mediów oraz egzekucję odpowiada dom mediowy RL Media, wchodzący w skład struktury Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce. Autorem spotów do TV i emisji w digitalu jest agencja Stor9_.
Kampania brandingowa „Woda, która towarzyszy mi na co dzień” promuje aktywny styl życia, dlatego nie mogło w niej zabraknąć Anny Lewandowskiej, która wspiera swoim wizerunkiem markę od 2018 roku. W ramach kampanii powstał spot z udziałem trenerki, który emitowany jest w telewizji, na platformach VOD oraz YouTube.
Za strategię komunikacji mediowej marki wody mineralnej Kinga Pienińska w telewizji oraz online, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media, który znajduje się w strukturach Group One. Kampania, która rozpoczęła się 21 stycznia, potrwa do końca lipca. Za koncepcję kreatywną i scenariusze spotów odpowiada agencja Stor9_.
Dom mediowy RL Media odpowiada za planowanie i zakup mediów na potrzeby wszystkich obszarów komunikacji Roberta Lewandowskiego, czyli jego kariery sportowej i aktywności biznesowej, ale także działań Anny Lewandowskiej w zakresie zdrowia, diety i aktywności fizycznej.