Do IAA Polska dołączają dwie nowe firmy: Papaya Films i Betclic

Informacja Prasowa - 05.10.2023
209

Od początku roku szeregi Stowarzyszenia zwiększyły się o dziewięć nowych firm.

Kolejne dwie organizacje przystąpiły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii reklamodawców dołączył Betclic, a do kurii professional services – Papaya Films. Od początku roku szeregi Stowarzyszenia zwiększyły się o dziewięć nowych firm.

 – Niezmiernie cieszy nas fakt, że stale rośniemy w siłę i jesteśmy coraz szerszą reprezentacją branży komunikacji marketingowej w Polsce. Ochrona interesów branży, dbanie o standardy, czy dialog mediów, marketerów/ marketerek i agencji – wokół wspólnych celów i wartości skutecznie integrujemy coraz więcej firm – mówi Dorota N. Haller, Wiceprezeska Zarządu IAA Polska, CMO, Marketing, Communications and Digital Director w Honor Polska.

Papaya Films, założona w 2006 roku, jest firmą produkcyjną, mającą swoje oddziały w Polsce, Wielkiej Brytanii, Nowym Jorku oraz Portugalii. Stawia na multidyscyplinarność i szukanie niestandardowych rozwiązań przy każdym produkcyjnym wyzwaniu, dążąc do tego, by być w czołówce najlepszych domów produkcyjnych na świecie. Doświadczenie zespołu wspiera nie tylko proces egzekucyjny, lecz także kreatywny. Projekty, w których Papaya Films bierze udział to zarówno kampanie komercyjne, jak i projekty artystyczne, które przynoszą firmie liczne nagrody. Na swoim koncie ma ponad 100 najważniejszych, branżowych wyróżnień od SHOTS Awards po Cannes Lions. Na rynku lokalnym firma została wyróżniona przez KTR nagrodą Domu Produkcyjnego Roku aż 8 razy.

Więcej informacji na stronie: https://papaya-films.com/waw/

– Wybraliśmy organizację IAA Polska, dlatego że wartości, które reprezentuje, są dla nas jako Papaya Films bardzo bliskie. Imponuje nam też jej pozycja eksperta, a także to, ile działań i akcji podejmuje dla rozwoju branży. Cieszymy się, że stajemy się częścią organizacji, w której jest duże grono naszych klientów – to dla nas kolejna okazja do wartościowych spotkań i rozmów – mówi Justyna Górniak, Chief Growth Officer w Papaya Films.

Betclic to legalny bukmacher i europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce.

Betclic jest zaangażowany we wspieranie sportu. Od 2023 roku jest Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim organizacji mieszanych sztuk walki UFC i Sponsorem Strategicznym piłkarskiego Ruchu Chorzów. Od sierpnia 2020 roku sponsoruje także federację sportów walki Fame MMA. Marka sponsoruje wydarzenia kulturalne takie jak SBM FFestival, SnowFest Festival, Polish Lech Hip-Hop Festival, Betclic Rap Royale, Bitwa o Południe czy gala Popkillery. Jest także partnerem 10. edycji konkursu Papaya New Directors i producentem treści video w ramach platformy Betclic Studios.

Więcej informacji na stronie: https://www.betclic.pl/

– Betclic jest marką, która wybrała swój kurs. Poprzez unikatowe działania branded contentowe, strategię nakierowaną na kreatywną komunikację w mediach społecznościowych czy odwrócenie charakteru marki i wyjście poza kategorię sportową, wyróżniliśmy się zarówno na rynku bukmacherskim, jak i reklamowym w Polsce. Bardzo cieszymy się z dołączenia do grona członków stowarzyszenia IAA Polska. Chcemy wspólnie z pozostałymi, zrzeszonymi podmiotami pracować nad kreowaniem uczciwego, transparentnego środowiska dla komunikacji marketingowej w naszym kraju – podkreśla Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.

Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 180 i to grono stale się powiększa.

Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.

Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

Comments

comments

209
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...