Do grupy IPG Mediabrands dołączył Bartosz Struzik, obejmując stanowisko Chief Financial Officer.
Informacja Prasowa - 06.11.2017
string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/11/Zrzut-ekranu-2017-11-06-o-12.24.51.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/11/Zrzut-ekranu-2017-11-06-o-12.24.51.png"
Do grupy IPG Mediabrands dołączył Bartosz Struzik, obejmując stanowisko Chief Financial Officer.
Bartosz Struzik objął stanowisko Chief Financial Officer w grupie IPG Mediabrands. Będzie odpowiedzialny za wszystkie agencje mediowe grupy, czyli UM, Initiative, U2 Media, Reprise. Do IPG Mediabrands przeszedł z firmy Monster, gdzie przez ostatnich kilka lat był Managing Directorem i Członkiem Zarządu.
Nowy CFO IPG Mediabrands ma kilkunastoletnie doświadczenie pracy w międzynarodowych koncernach. Przez blisko 10 lat związany był z Monster, jedną z największych firm rekrutacyjnych, działającą na kilkudziesięciu rynkach na świecie. Wcześniej pracował m.in. w Warner Bros. (jako Senior Financial Analyst) i Mondelez (Financial Analyst).
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...