Do grona klientów iProspect dołączyła firma Lancert

Redakcja PR - 15.09.2017
277

Agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizuje dla marki Lancerto kompleksową kampanię sprzedażową w internecie.

iProspect rozpoczął współpracę z marką odzieżową Lancerto. Agencja  zajmie się obsługą AdWords (search, w tym Product Listing Ad z  zastosowaniem remarketingu w wyszukiwarce), a także działaniami w Google  Display Network, wraz z remarketingiem segmentacyjnym i dynamicznym. Na Facebooku przeprowadzi kampanię performance z wykorzystaniem link ads,  remarketingu i promocji video. Dla nowego klienta zrealizowane zostaną  także aktywności displayowe, z wykorzystaniem programmatic buying,  malingi do konsumentów. iProspect wdroży także DCM.

Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z nowym partnerem,  którego poszukiwaliśmy od dłuższego czasu. O wyborze iProspect  zdecydowało bogate portfolio klientów i kompetencje dedykowanego  zespołu. Nie do przecenienia były też rekomendacje oraz zrozumienie  wyzwań, jakie niesie ze sobą rynek męskiej odzieży formalnej. W tej  chwili LANCERTO mocno stawia na sprzedaż i komunikację online. Dzięki  współpracy z iProspect, poza wzrostem sprzedaży generowanym dzięki  działaniom performance marketingowym, liczymy także na zwiększenie  rozpoznawalności brandu oraz mocniejszą korelację między użytkownikami  on- i offline. 

Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i Ecommerce,  LANCERTO S.A.

Celem kampanii realizowanej dla Lancerto przez iProspect jest osiągnięcie wzrostu i wartości sprzedaży w sklepie internetowym – Lancerto.com. Umowę podpisano na rok. Agencja iProspect została wybrana do współpracy dzięki porównaniu ofert rynkowych.

Comments

comments

277
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...