DDOB angażuje influencerów w akcji Allegro

Informacja Prasowa - 27.03.2017
73

Grupa Allegro po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z DDOB

DDOB to spółką należącą do grupy AdNext. Od połowy marca br. DDOB prowadzi kampanię promującą pojawienie się na platformie zakupowej marki Next, która debiutuje na polskim rynku. Działania są skierowane do młodych ludzi z pokolenia Z i oparte na zaangażowaniu tzw. early adopters.

DDOB (grupa AdNext) jest odpowiedzialna za kompleksową organizację castingu na twarz kampanii marki Next na  Allegro. Wyłoni ją konkurs prowadzony na Instagramie, w którym nagrodami są sesje zdjęciowe w Londynie oraz bony zakupowe. Biorą w nim udział influencerzy mający nawet po 250 tys. obserwatorów. Już w ciągu pierwszych dwóch tygodni konkurs wygenerował wysokie zaangażowanie wśród grupy docelowej – ponad 3,5 tysięcy repostów grafiki konkursowej. Do promocji akcji wykorzystano potencjał trzech youtuberów: Adrianny z kanału True Beauty is Internal, Enii oraz Patryka Woźniaka.

Akcja jest przykładem na to, jak można dotrzeć do określonej grupy docelowej i zaangażować ją wykorzystując potencjał influencerów bez przeznaczania dużych budżetów reklamowych/marketingowych. Ważny jest innowacyjny pomysł. Zasięg akcji cały czas rośnie. Możemy jeszcze przed jej zakończeniem powiedzieć, że nasze działania są dobrze dopasowane do odbiorców i do kanału komunikacji – mówi Bartłomiej Sibiga CEO DDOB (grupa AdNext).

DDOB jest spółką należącą do grupy AdNext specjalizującą się w teen marketingu. Dla Grupy Allegro realizowała już m.in. filmy promujące na YouTube oraz kampanie na Instagramie.

Sieć NEXT powstała w 1982 roku. Obecnie ma ponad 500 sklepów w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz 200 sklepów w 40 krajach na całym świecie. W Polsce posiada sklep internetowy i obecna jest na Allegro.

Allegro Next_baner

Comments

comments

73
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...