DDB Warszawa dzieli się strategią dla marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią

Informacja Prasowa - 19.03.2020
144

DDB Warszawa dzieli się strategią dla marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią

DDB Warszawa dzieli się strategią, którą przygotowało na temat sytuacji marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią. Dokument oprócz próby uchwycenia aktualnych potrzeb konsumentów i marek, proponuje prostą mapę, która może pomóc markom odnaleźć się w nowej, zmiennej sytuacji. Raport wykorzystuje również wiedzę i doświadczenia z rynku chińskiego, który wyprzeda nas pod względem rozwoju sytuacji.

 

„Doświadczenia z pandemii w Azji pokazują, że firmy które dały coś od siebie społeczeństwu w trakcie kryzysu – zdecydowały się zaangażować i zadbać o wspólne dobro – zostaną docenione. Od naszej reakcji dziś może zależeć lepsze wejście w realia post-pandemiczne prowadzonych przez nas marek” mówi autor raportu Marcin Trzepla (Senior Strategic Planner, DDB Warszawa).

 

„Jednym z wniosków, które proponujemy w publikowanym raporcie, jest prosta konstatacja, że pandemia przeminie, ale zmiany które być może zostaną na dłużej. Marki, które teraz wykażą się większym zrozumieniem zmieniających się potrzeb, lepiej odnajdą się w nowej rzeczywistości.” – dodaje Jakub Eichelberger (Deputy Managing Director, DDB Warszawa)

 

Link do prezentacji:

https://www.slideshare.net/DDBsocials/reklama-w-czasach-zarazy

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...