Daniel Kotliński buduje dział strategii w Tigers

Informacja Prasowa - 14.09.2022
113

Od września agencja Tigers uruchamia rekrutacje na planerów, stawiając na rozwój kompetencji strategicznych.

Zespół odpowiedzialny za projekty strategii nadal funkcjonuje w strukturze Customer Success. Po blisko roku rozwoju w ramach zróżnicowanego kompetencyjnie zespołu dział pogłębia specjalizację i uruchamia rekrutację strategów.

Chcemy wykorzystać jesień do wzmocnienia obszaru strategii w Tigers, by jeszcze lepiej realizować misję bycia przewodnikiem po digitalowej dżungli w 2023 roku. W trudnych gospodarczo czasach obserwujemy coraz wyraźniejszy zwrot marek w kierunku efektywnego wykorzystania budżetów reklamowych w digitalu. Strategiczne podejście
do realizacji celów biznesowych równolegle w wielu kanałach cyfrowych to odpowiedź na to, jak skutecznie marketing może wspierać sprzedaż — mówi Karolina Kawska, CEO Tigers.

Dział strategii tworzy Daniel Kotliński (Strategy Planner, wcześniej odpowiedzialny za brand marketing marki własnej Tigers) oraz Aleksandra Bulanda (Junior Strategy Planner, wcześniej odpowiedzialna za realizację działań klienckich w social media). Dział wspierany jest przez Karolinę Zduńczyk (szefową zespołu influencer marketingu) oraz Borysa Marushchaka (Senior Team Leadera i E-commerce Specialist). Celem zespołu jest prowadzenie warsztatów strategicznych i tworzenie kompleksowych strategii z uwzględnieniem digital contentu, usprawniania e-commerce, płatnych działań reklamowych, marketing automation oraz influencer i video marketingu.

W projektowaniu komunikacji marki mamy własne podejście, polegające na wnikliwym zrozumieniu barier percepcyjnych konsumentów w procesie zakupowym. Dzięki temu, możemy stawiać sobie mierzalne i precyzyjnie określone cele, a potem planować aktywność w kanałach digital na poziomie kreacji, dystrybucji i samego trybu współpracy na linii klient-agencja — Daniel Kotliński, Digital Strategy Planner w Tigers.

Comments

comments

113
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...