Czym zaskoczy nas handel przyszłości? – Colliers International

Informacja Prasowa - 07.10.2019
234

Czym zaskoczy nas handel przyszłości? - Colliers International

Colliers International opublikował trzeci odcinek nowej serii filmów Future Talks by Colliers pt.: „Handel przyszłości”. Zaproszeni eksperci opowiadają w nim m.in. o nowych technologiach wspierających handel, potrzebach i oczekiwaniach konsumentów, a także najnowszych trendach na rynku zakupowym. Film jest dostępny na blogu Colliers International – humancentered.colliers.pl.

– Jesteśmy świadkami transformacji modeli handlowych, która daje niezwykłe możliwości rozwoju sektora handlowego. Wielokanałowy i ciągły kontakt marki z klientem (tzw. omnichannel) zapewnia lojalność odbiorców – mówi Marta Machus-Burek, senior partner oraz dyrektor Działu Powierzchni Handlowych w Colliers International.

Seria Future Talks by Colliers tym razem prezentuje rynek handlowy w kontekście obecnych i nadchodzących trendów. W celu wszechstronnego zaprezentowania poruszanej tematyki do współpracy zaproszeni zostali profesjonaliści z różnych dziedzin. Czego dowiemy się z najnowszego odcinka?

Marta Machus-Burek, senior partner, dyrektor Działu Powierzchni Handlowych w Colliers International, opowie, na czym obecnie polega przemiana modeli handlowych oraz skąd wynika potrzeba budowania doświadczeń klienta na wielu etapach kontaktu marki z kupującym.

Dr Paweł Wójcik, psycholog z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, przedstawi współczesne narzędzia wsparcia marketingu, jakimi są technologie analizy emocji i uwagi, personalizacji reklam oraz voice commerce.

Sylwia Pędzińska, senior partner, dyrektor Działu Innovation&Knowledge w Colliers International, wyjaśni, jak istotne są informacje o kliencie, które – poparte odpowiednimi algorytmami – mogą być istotnym wsparciem sprzedaży. Specjalistka opowie również o nowinkach technologicznych, m.in. o kasach samoobsługowych, elektronicznych etykietach pozwalających sterować ceną w zależności od popytu, a także o usprawnieniu transportu przy wykorzystaniu dronów.

Z kolei Katarzyna Dorsey, prezes Yosh.Al., wprowadzi nas w świat sztucznej inteligencji wykorzystywanej w technologii wyszukiwania obrazem Visual Search oraz do tworzenia wirtualnych asystentów głosowych.

Zapraszamy do obejrzenia odcinka: https://humancentered.colliers.pl/video/future-talks-odc-3-handel-przyszlosci

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...