Czy prokrastynacja zawsze oznacza coś niepożądanego?

Informacja Prasowa - 14.02.2024
261

Dlaczego odkładamy rzeczy na później i jak sobie z tym radzić?

Na te i inne pytania redakcja „Wysokich Obcasów Extra” odpowiada w marcowym wydaniu. Nowy numer miesięcznika pojawi się w punktach sprzedaży prasy w czwartek, 15 lutego 2024 r.

 

Bohaterką okładki najnowszego numeru jest Magdaleną Różczka, która opowiada o kluczowej umiejętności rozdzielania życia prywatnego od zawodowego, bez nieustannego przenikania się obu światów. W rozmowie z Joanną Wróżyńską mówi też o swojej fundacji, która pomaga dzieciom w rodzinach zastępczych, a także jak nauczyła się zarządzać niezorganizowanym życiem. 

 

W temat numeru czytelniczki i czytelników wprowadzi rozmowa z profesorem Jarosławem Michałowskim, psychologiem i terapeutą, z której wynika, że prawie połowa ludzi przyznaje, że odkłada rzeczy na później. Przyczyny takich działań mogą być bardzo różne, nieraz zaskakujące, co podkreśla profesor. Natalia Przybysz zwraca uwagę, że strategia „pomyślę o tym jutro” bywa rozsądna, ale jednocześnie przestrzega przed odkładaniem najlepszych pomysłów i ważnych planów na przyszłość. Z kolei psychoterapeuta dr Konrad Ambroziak twierdzi, że to co jest nazwane prokrastynacją to nic innego, jak dysponowanie czasem w inny sposób, niż jest to oczekiwane. 

 

Lekarz i psychoterapeuta Marcin Marych, znany jako “Dr Nerwica” rozmawia z Agnieszką Urazińską o lęku, jego podłożu oraz dlaczego warto go zdefiniować. O aseksualności, a także współczesnym dyskursie seksualności i jego konsekwencjach opowiada dziennikarka naukowa Angela Chen. 

 

W numerze czytelniczki i czytelnicy znajdą także portrety wrażliwej Emmy Stone i charyzmatycznego Jeremiego Allen White’aoraz sylwetkę Ewy Wachowicz i wspomnienie Marka Jackowskiego 

 

Miesięcznik będzie dostępny w sprzedaży z prezentem do wyboru: kwasowym peelingiem do stóp w kremie NIVELAZIONE lub kremem do rąk MI Marion. 

Nowy numer „Wysokich Obcasów Extra” jest promowany w prasie, radiu, kinach sieci Helios oraz w internecie. Kampanię przygotował dział marketingu „Wyborczej”. 

Comments

comments

261
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...